16 C
București
duminică, mai 12, 2024

Retail – S-a terminat cu festinurile regeşti de Sărbători? De Paşte, românii mai degrabă strâng punga şi pun banii la saltea decât pe masă – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

De asemenea, observă că românii îşi îndreaptă tot mai mult atenţia către preparatele tradiţionale specifice acestei sărbă tori, semn că pregătirile sunt în desfă şurare, iar carnea de miel este printre cele mai căutate categorii de produse, fiind folosită în multe preparate, dar nu cred că va mai fi cumpărată în aceleaşi cantităţi ca în 2023.

Românii alocă un buget mai mic pentru cheltuielile de Paşte, iar inflaţia şi fluctuaţiile preţurilor din ultimul an sunt principalele motive, consideră reprezentanţii Carrefour România, al treilea cel mai mare retailer alimentar din România după cifra de afaceri. ZF a solicitat informaţii cu privire la vânzările de sărbătorile pascale de la Kaufland, Lidl, Carrefour, Profi şi Penny, iar Carrefour este singurul care a dat curs.

„Deşi suntem obişnuiţi să vedem o schimbare de comportament în perioada sărbătorilor faţă de restul anului, anticipăm că vânzările cu ocazia sărbătorilor pascale nu se vor ridica la nivelul celor din anii anteriori, precauţia fiind principalul motiv care îi va determina pe clienţi să-şi calculeze cât mai eficient şi echilibrat bugetul disponibil pentru masa de Paşte. Cât priveşte vânzările pentru carnea de miel, unul dintre cele mai căutate alimente în această perioadă, suntem pregătiţi de o posibilă scădere a vânzărilor în volum“, au răspuns pentru ZF reprezentanţii Carrefour România. Vânzările companiei au totalizat 2,9 miliarde de euro în 2023, cu 7% mai mult decât în anul anterior.

Spre deosebire de anul trecut, carnea de miel a avut o creştere a preţului de achiziţie de aproximativ 10%, adaugă ei. De asemenea, observă că românii îşi îndreaptă tot mai mult atenţia către preparatele tradiţionale specifice acestei sărbă­tori, semn că pregătirile sunt în desfă­şurare, iar carnea de miel este printre cele mai căutate categorii de produse, fiind folosită în multe preparate, dar nu cred că va mai fi cumpărată în aceleaşi cantităţi ca în 2023.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!