12 C
București
luni, octombrie 14, 2024

Retail – Sezamo România: Au crescut cu 50% vânzările pentru produsele dedicate dietelor speciale, după ce am redus preţurile la această categorie – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Supermarketul online Sezamo, parte din grupul ceh Rohlik, a înregistrat o creştere de 50% a vânzărilor din categoria „nutriţie specială” în decurs de o săptămână de la reducerea preţurilor pentru o serie de produse din această categorie...

Supermarketul online a introdus categoria „Nutriţie Specială” săptămâna trecută, în care a reunit toate produsele pentru diete speciale - peste 1.000 de produse fără lactoză, fără gluten sau fără zahăr.

Odată cu lansarea acestei categorii, Sezamo a anunţat şi reducerea preţurilor pentru 30 de produse alimentare de bază dedicate dietelor fără gluten, lactoză şi zahăr la nivelul preţurilor produselor alimentare de marcă obişnuite.

Supermarketul online Sezamo, parte din grupul ceh Rohlik, a înregistrat o creştere de 50% a vânzărilor din categoria „nutriţie specială” în decurs de o săptămână de la reducerea preţurilor pentru o serie de produse din această categorie. Supermarketul online a introdus categoria „Nutriţie Specială” săptămâna trecută, în care a reunit toate produsele pentru diete speciale – peste 1.000 de produse fără lactoză, fără gluten sau fără zahăr. Odată cu lansarea acestei categorii, Sezamo a anunţat şi reducerea preţurilor pentru 30 de produse alimentare de bază dedicate dietelor fără gluten, lactoză şi zahăr la nivelul preţurilor produselor alimentare de marcă obişnuite. Reducerile au fost făcute cu ocazia lansării categoriei, sunt susţinute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii, şi vor fi valabile până la finalul verii. Vânzările pentru cele 30 de produse de bază din categoria „Nutriţie Specială” s-au dublat în primele şapte zile de la reducerea preţurilor, iar numărul de clienţi pentru întreaga categorie a crescut cu 30%.
„Trebuie să ţinem cont că mai bine de jumătate din populaţia lumii suferă de intoleranţă alimentară, conform Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii. Avem capacitatea şi oportunitatea de a schimba modul în care sunt stabilite preţurile la alimente pentru diete speciale şi modul în care acestea vor fi disponibile pentru clienţi. Acesta este răspunsul nostru la dezechilibrul tot mai mare al preţurilor dintre alimentele convenţionale şi cele de specialitate”,  a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România. Cele mai mari vânzări s-au înregistrat la produsele fără zahăr, în special băuturile răcoritoare, şi la produsele fără lactoză. Acestea s-au vândut chiar şi de patru ori mai bine decât în săptămâna precedentă. În urma reacţiei pozitive a clienţilor din prima săptămână de după lansarea noii categorii, Sezamo a decis dublarea numărului de produse cu preţ redus din categoria „Nutriţie Specială”, ajungând acum la 60. Este vorba despre produse din cele şapte categorii alimentare: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Dukan, superalimente şi proteic.

Categoria „Nutriţie Specială” include peste 1.000 de produse grupate în şapte subcategorii, dintre care peste 400 de produse de la 30 de branduri speciale sunt nou adăugate în ofertă. „Nutriţie Specială” este o categorie creată în completarea ofertei din vechea categorie „Gustos şi fără”, unde clienţii regăsesc şi produse disponibile până acum doar în magazinele specializate, de la branduri precum Benjamissimo, Alnavit, Amisa, Obio sau Roobar. În total, Sezamo oferă o selecţie de peste 12.000 de produse, de la produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali şi până la produse cosmetice şi medicamente fără reţetă. Supermarketul are un depozit de 12.000 m2 situat în nordul Bucureştiului, în incinta CTPark, care include spaţii de depozitare ambientală şi unităţi cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiţii cât mai bune şi reducerea costurile de energie. Supermarketul online şi-a propus să ajungă anul acesta la 3.000 de comenzi pe zi, în condiţiile în care în martie depăşise pragul de 1.000 de comenzi pe zi la patru luni de la lansarea oficială. Unicornul ceh Rohlik a intrat anul trecut pe plan local în urma unei investiţii iniţiale de 6 milioane de euro, pe care a suplimentat-o ulterior până la 10 milioane de euro. Lansarea oficială a avut loc pe 18 octombrie 2022, însă înainte, retailerul online a testat serviciul timp de şase luni. Sezamo a încheiat 2022 cu 60.000 de comenzi livrate şi 20.000 de clienţi. În prezent, compania are 200 de angajaţi pe plan local.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!