12 C
București
luni, octombrie 14, 2024

Retail – Teodor Şerban, Auchan România: Ne concentrăm atenţia pe operaţiunile logistice care pot susţine dezvoltarea e-commerce-ului – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ Auchan România are în portofoliu peste 400 de magazine, respectiv 33 de hipermarketuri, şase supermarketuri şi 370 de magazine de ultraproximitate MyAuchan ♦ Acestora li se adaugă magazinul online auchan.ro ♦ Compania nu a comunicat niciodată ponderea online-ului în total vânzări...

Retailerul are în portofoliu peste 400 de magazine fizice, respectiv 33 de hipermarketuri, şase supermar ke turi şi 370 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, dintre care peste 360 în staţiile Petrom.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către doar în limita a 250 de semne.

♦ Auchan România are în portofoliu peste 400 de magazine, respectiv 33 de hipermarketuri, şase supermarketuri şi 370 de magazine de ultraproximitate MyAuchan ♦ Acestora li se adaugă magazinul online auchan.ro ♦ Compania nu a comunicat niciodată ponderea online-ului în total vânzări.

Auchan România, unul dintre cei mai importanţi actori din comerţul alimentar local, ce deţine două depozite – în Ştefăneştii de Jos, lângă Bucureşti şi în Călan, judeţul Hunedoara, pariază în următoarea perioadă pe livrarea la domiciliu şi pe operaţiunile logistice care pot susţine dezvoltarea e-commerce-ului.

„Ne concentrăm atenţia pe last mile (ultima milă reprezintă etapa finală din procesul de livrare, de la centrul de distribuţie la reşedinţa cli­entului – n.red.), pe livrarea la domi­ciliu şi pe operaţiunile logistice nece­sa­re pentru a susţine dezvoltarea e-commerce-ului. De asemenea, ne axăm pe optimizarea activităţilor lo­gis­tice pentru magazinele noastre, prin revizuirea proceselor operaţio­nale şi digitalizarea lor“, spune Teodor Şerban, director eficienţă şi proiecte în cadrul Auchan.

Retailerul are în portofoliu peste 400 de magazine fizice, respectiv 33 de hipermarketuri, şase supermar­ke­turi şi 370 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, dintre care peste 360 în staţiile Petrom. Acestora li se adaugă magazinul online auchan.ro, despre care oficialii retai­lerului au spus în mai multe rânduri că reprezintă un pariu important.

Totuşi, compania nu a comunicat niciodată ponderea acestuia în total vân­zări, aceeaşi fiind însă situaţia pes­te tot în comerţul alimentar. La ni­vel de piaţă, datele arată că, în Ro­mâ­nia, comerţul online are o cotă mică, de doar 1-2%. Deşi se vorbeşte de o creştere în perioada următoare, acest avans este anticipat deja de mai bine de un deceniu, cel mai impor­tant motor al canalului fiind pandemia.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!