♦ Auchan România are în portofoliu peste 400 de magazine, respectiv 33 de hipermarketuri, şase supermarketuri şi 370 de magazine de ultraproximitate MyAuchan ♦ Acestora li se adaugă magazinul online auchan.ro ♦ Compania nu a comunicat niciodată ponderea online-ului în total vânzări.
Auchan România, unul dintre cei mai importanţi actori din comerţul alimentar local, ce deţine două depozite – în Ştefăneştii de Jos, lângă Bucureşti şi în Călan, judeţul Hunedoara, pariază în următoarea perioadă pe livrarea la domiciliu şi pe operaţiunile logistice care pot susţine dezvoltarea e-commerce-ului.
„Ne concentrăm atenţia pe last mile (ultima milă reprezintă etapa finală din procesul de livrare, de la centrul de distribuţie la reşedinţa clientului – n.red.), pe livrarea la domiciliu şi pe operaţiunile logistice necesare pentru a susţine dezvoltarea e-commerce-ului. De asemenea, ne axăm pe optimizarea activităţilor logistice pentru magazinele noastre, prin revizuirea proceselor operaţionale şi digitalizarea lor“, spune Teodor Şerban, director eficienţă şi proiecte în cadrul Auchan.
Retailerul are în portofoliu peste 400 de magazine fizice, respectiv 33 de hipermarketuri, şase supermarketuri şi 370 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, dintre care peste 360 în staţiile Petrom. Acestora li se adaugă magazinul online auchan.ro, despre care oficialii retailerului au spus în mai multe rânduri că reprezintă un pariu important.
Totuşi, compania nu a comunicat niciodată ponderea acestuia în total vânzări, aceeaşi fiind însă situaţia peste tot în comerţul alimentar. La nivel de piaţă, datele arată că, în România, comerţul online are o cotă mică, de doar 1-2%. Deşi se vorbeşte de o creştere în perioada următoare, acest avans este anticipat deja de mai bine de un deceniu, cel mai important motor al canalului fiind pandemia.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).