10.6 C
București
marți, aprilie 23, 2024

Retail – Un nou retailer de modă intră pe piaţa locală: Brandul turcesc de îmbrăcăminte pentru femei Jimmy Key deschide primul magazin în ParkLake Shopping Center din Bucureşti şi plănuieşte să se extindă cu peste zece unităţi în următorii cinci ani – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Compania Jimmy Key din Turcia, cu o experienţă de peste 30 de ani în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte pentru femei, va deschide primul magazin din România în cadrul centrului comercial ParkLake Shopping Center din Bucureşti, dezvoltat de Sonae Sierra.

România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia, cu 60 de magazine independente.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către doar în limita a 250 de semne.

Compania Jimmy Key din Turcia, cu o experienţă de peste 30 de ani în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte pentru femei, va deschide primul magazin din România în cadrul centrului comercial ParkLake Shopping Center din Bucureşti, dezvoltat de Sonae Sierra. Retailerul a închiriat un spaţiu în cadrul proiectului printr-o tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox şi a planificat lansarea magazinului în prima jumatate a lunii august.
România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia, cu 60 de magazine independente. „Conform strategiei de expansiune globală, Jimmy Key a decis să deschidă primul magazin în România, în ParkLake, planificat pentru lansare în prima jumatate a lunii august. Deschiderea primului magazin din România marchează o piatră de hotar semnificativă pentru Jimmy Key, iar brandul este încântat să aducă stilul caracteristic şi spiritul modei pe această nouă piaţă”, spune Elvan Unluturk, Preşedinte Consiliu de Administraţie Jimmy Key.

În următorii cinci ani, Jimmy Key plănuieşte să deschidă peste zece magazine în România, conform strategiei sale globale. „România este o piaţă care oferă oportunităţi pentru retailerii activi pe toate segmentele, iar acest lucru s-a văzut prin numărul mare de noi branduri care au intrat pe piaţa locală în ultimul an –  atât din retail-ul de modă, cât şi din cel de food & beverage. Atraşi de infrastructura modernă de retail şi adaptată comportamentului consumatorului, precum şi de particularităţile clienţilor români, retailerii văd România ca o piaţă atractivă pentru implementarea planurilor lor de extindere. Deschiderea primului magazin Jimmy Key din România în ParkLake Shopping Center vine după o analiză foarte atentă a pieţei din Bucureşti”, adaugă Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox. Brandul Jimmy Key este prezent cu magazine în Turcia, Cipru, Azerbaidjan, Emiratele Arabe Unite şi Arabia Saudită.
  

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!