Odată cu închiderea fabricii de alimente sănătoase din Bucureşti, Unilever i-a concediat pe cei circa 120 de oameni care lucrau pentru brandurile Frufru şi Urban Monkey, spun sursele ZF din piaţă. Oficialii Unilever nu au răspuns până la momentul publicării acestei ştiri la solicitarea Ziarului Financiar.
„Compania şi-a luat angajamentul de a asigura pentru toţi un tratament echitabil şi respectuos“, declarau anterior reprezentanţii grupului anglo-olandez, tot ca răspuns la o solicitare a ZF.
Ce înseamnă tratament „echitabil şi respectuos“?
„Vineri 12 ianuarie, au fost anunţaţi (de închiderea fabricii şi de disponibilizare – n.red.). Iar în ceea ce priveşte condiţiile de disponibilizare ele sunt aşa: angajaţii cu mai puţin de patru ani vechime primesc două salarii nete, iar ceilalţi au câte o jumătate de salariu în plus pentru fiecare an suplimentar lucrat“, afirmă un angajat. El a răspuns întrebărilor ZF sub protecţia anonimatului, în această perioadă desfăşurându-se discuţiile între grup şi salariaţii firmei Good People, cea care opera activitatea Frufru şi Urban Monkey, deci inclusiv fabrica închisă.
„Închid tot bussinesul Good People. Practic e faliment“, mai spune angajatul afectat de această situaţie.
La finalul săptămânii trecute, Unilever a făcut un anunţ public privind vânzarea brandurilor româneşti Frufru şi Urban Monkey la cinci ani de la achiziţia lor. În acest context, unitatea de producţie se închide, a aflat ZF între timp. Compania nu a făcut publică şi închiderea în anunţul oficial.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).