Cannes Lions a anunțat participanții programului See It Be It 2025
Cannes Lions a anunțat cohorta pentru programul de talente See It Be It 2025, conceput pentru a accelera cariera femeilor și a talentelor non-binare.
Grupul din 2025 selectat pentru acest program unic de învățare și dezvoltare include 20 de creative din 14 piețe, Trinidad și Tobago și Venezuela fiind reprezentate pentru prima dată. Irina – Andreea Blanșek, Group Creative Director, Tribal Worldwide este reprezentanta României.
Desfășurat la Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions, între 16 și 20 iunie 2025, programul include oportunități de mentorat și cursuri de master private cu lideri din industrie, precum și acces în culise și invitații la sesiuni adaptate obiectivelor de carieră ale fiecărui participant.
De la lansarea sa în 2014, See It Be It a reunit peste 100 de femei și persoane non-binare din 35 de piețe, 75% dintre absolvenții programului fiind promovați și 63% operează acum la un nivel de Director Creativ sau mai mult.
Mai multe informații despre program sunt disponibile aici, iar îndrumări cu privire la modul de accelerare a eforturilor de echitate de gen pot fi găsite în The Progress Check: Gender report, exclusiv pe The Work.
Grupa 2025 va fi susținută de Mentor Atiya Zaidi, CEO și Chief Creative Officer, BBDO Pakistan, Pakistan, și Alumni Tutors Estefanía López, Director Strategy, Connections, TBWA\Chiat\Day New York, SUA, și Nicky Lorenzo, Fondator și Executive Creative Director, Twice on Sunday, SUA.
Comentând numirea ei, Lorenzo a spus: „Abilitatea de a acționa ca administrator pentru această cohortă incredibilă de indivizi extrem de talentați este cu adevărat un privilegiu. See It Be A fost – și continuă să fie – o forță motrice de inspirație, învățare și creștere pentru mine și sper să facilitez același lucru pentru cohorta din acest an, pe măsură ce se angajează în această călătorie, femeile care merită mai mult decât oricând să crească. recunoaștere și sponsorizare”.
López a adăugat: „Această cohortă de creatori incredibili onorează moștenirea See It Be It și marchează primul an al unui nou deceniu pentru program. Nu devine mai iconic decât acesta. Vocile lor vor fi esențiale în remodelarea viitorului industriei noastre. În calitate de tutore și prieten, aștept cu nerăbdare să-i ajut să-și dezvolte potențialul și să realizeze că propria conducere este cea mai importantă pentru a-ți ajuta pe alții. la fel.”
Numele incluse pe listă sunt:
· Aidovhioghie Anani, Deputy Creative Director, X3M Ideas, Nigeria
· Archana Mahadevan, SVP, Strategy Director, Arnold Worldwide, SUA
· Charlotte Berry, Senior Creative, Howatson+Company, Australia
· Connie Chweh, Senior Art Director & Co-founder, Peloton Interactive & AZN AMERICANA, SUA
· Daniela Cabezas Narbona, Senior Copywriter, VML Santiago, Chile
· Érika Moreira, Copywriter, Wieden+Kennedy Amsterdam, Olanda
· Giulia Ferrarezi, Associate Creative Director, DAVID Madrid, Spania
· Irina – Andreea Blanșek, Group Creative Director, Tribal Worldwide România
· Jawahira Javed, Creative Director, BBDO Pakistan, Pakistan
· Jess Lilley, Creative Partner, The Open Arms, Australia
· Karen Lopes, Senior Copywriter, DM9, Brazilia
· Katie Dean, SVP Creative Director, 21GRAMS, SUA
· Kelly M. Garcia, Copywriter, Apple, SUA
· Kyra Matthews, Associate Creative Director (Copy), UAE & India
· Leena Gupta, Creative & Founding Member, Talented Agency, India
· Mahima Kukreja, Independent Senior Creative Director, India
· Natasha Lashly, Chief Creative Officer, Piña Colada, Venezuela
· Pooja Ambulkar, Creative Director, Accenture GN Song, India
· Renata Muratova, Creative Group Head, Progression CA, Kazakhstan
· Tuere Kareem, Creative Director, Lonsdale Saatchi & Saatchi Advertising Ltd, Trinidad și Tobago
Frank Starling, Chief DEI Officer, LIONS, a declarat: „Programul See It Be It a fost înființat ca răspuns la dezechilibrul de gen al industriei. În ciuda faptului că femeile reprezintă 55,6% din forța de muncă a adland, conform recensământului 2024 al agenției IPA, cercetările de la Creative Equals afirmă că doar 24% dintre femei la nivel global sunt directori de creație mai importanți decât genul. Cu toate acestea, continuăm să oferim creativilor la nivel mondial instrumentele necesare pentru a excela în cariera lor, pentru a ajuta la eliminarea acestei decalaje Anul acesta, programul a primit peste 1500 de cereri, prezentând impactul său și munca depusă de rețeaua noastră impresionantă de absolvenți. în sporirea impactului See It Be It.”
Madonna Badger, președinte și ambasador al See It Be It, fondator/CEO/Chief Operating Officer, BADGER AGENCY, a adăugat: „Pe măsură ce sărbătorim 11 ani de See It Be It, este clar că promovarea talentelor diverse nu mai este opțională – este esențială. Demonstrați că o industrie mai incluzivă nu este doar posibilă, ci de neoprit.
Prin pilonii negocierii, încrederii, rezistenței și adaptabilității, vom construi împreună instrumentele pentru a face față oricărei provocări cu forță și har. Abia așteptăm să vedem cum conduceți, inspirați și transformați industria. Viitorul tău este luminos și suntem atât de încântați să fim în lumina stelelor tale!”
Founders International Network va servi ca partener media oficial pentru See It Be It 2025. Poveștile grupului și ale absolvenților programului vor fi distribuite prin intermediul canalului său de podcast.
Sameday intră în acționariatul Zitec
Gamerii români își pot personaliza jocurile single-player cu Plitch
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).