pastel și Danubius Exim modelează viitorul industriei fiscale și comerciale românești printr-un parteneriat strategic, exclusiv
pastel, agenție românească de comunicare, integrată, și Danubius, liderul inovației fiscale din România de peste 30 de ani, anunță un parteneriat strategic pe termen lung, menit să consolideze poziția Danubius ca partener de încredere și inovator al comercianților și al sistemului fiscal românesc.
În urma parteneriatului agreat, pastel va coordona comunicarea integrată a Danubius și brandurilor sale, concentrându-se pe creșterea notorietății și adopției, consolidând astfel poziția companiei în cele două domenii cheie ale societății.
Parteneriatul pe termen lung dintre cele două entități a venit firesc, după succesul a două proiecte-cheie realizate împreună în 2023 și 2024: campania de comunicare și lansarea spotului TV „La botul calului”, care a pus în valoare dispozitivul BlueCash-50, și evenimentul aniversar Danubius de 30 de ani. Aceste colaborări au demonstrat sinergia dintre cele două echipe, iar acum, printr-un contract exclusiv, pastel devine partenerul strategic care va contura direcțiile viitoare de comunicare ale Danubius.
„Danubius nu este doar un jucător important în fiscalitate, ci un adevărat inovator care a modelat industria în ultimii 30 de ani. Această colaborare reprezintă mai mult decât un parteneriat – este un angajament comun pentru viitor, în care punem la lucru expertiza Danubius în inovație fiscală și comercială și experiența noastră în strategie, creativitate și comunicare cu sens. Împărtășim aceleași valori pentru progres, eficiență și transformare, iar împreună vom pune bazele unor soluții inovatoare care vor redefini modul în care comercianții interacționează cu tehnologia și cu sistemul fiscal”, a declarat Dana Nae Popa, owner pastel.
Un parteneriat construit pe valori comune și viziuni ambițioase: de la proiecte punctuale la un parteneriat strategic exclusiv
Astfel, cele două proiecte de succes au pus bazele unui parteneriat exclusiv, iar pastel a devenit agenția de brand Danubius, cu responsabilitatea de a coordona comunicarea integrată a companiei.
„Inovația și evoluția sunt în ADN-ul Danubius încă de la început, iar parteneriatul cu pastel este o extensie naturală a modului nostru de a gândi și acționa. Suntem o companie care, de peste 30 de ani, a creat și implementat soluții ce au transformat și eficientizat comerțul românesc. Acum, împreună cu pastel, ne angajăm să ducem mai departe această viziune, consolidând poziția noastră ca partener strategic inovator pentru comercianți”, a declarat Velin Ganev, CEO Danubius.
Începând cu 2025, pastel va comunica, din punct de vedere strategic și creativ, o serie de servicii și produse inovatoare dezvoltate sau distribuite de Danubius, menite să redefinească piața fiscală și comercială din România. Parteneriatul include o strategie amplă de inovare și dezvoltare a brandului, prin care Danubius își consolidează poziția de partener strategic și inovator pentru comercianți și pentru modernizarea fiscalității din România.
pastel va asigura servicii integrate de brand și comunicare, incluzând:
- Strategie de brand, marketing și comunicare, aliniată obiectivelor de creștere ale Danubius;
- Servicii de PR & media relations, pentru consolidarea poziției Danubius ca lider inovator în industrie;
- Servicii de creație și producție – dezvoltarea de campanii, spoturi TV, materiale vizuale și experiențe de brand;
- Strategie și management pentru social media, cu un focus pe engagement și awareness în comunitatea de business;
- Dezvoltare de conținut pentru toate canalele de comunicare, de la digital la print și activări în industrie;
- Lansarea și promovarea de noi proiecte și produse, pentru a sprijini inovația continuă a companiei;
- Evenimente corporate și B2B, menite să conecteze Danubius cu partenerii strategici și cu ecosistemul antreprenorial.
„The Hills of Change” – o simfonie transculturală, lansată la Oslo și Iași
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).