-0.7 C
București
marți, decembrie 5, 2023

Banking & Servicii financiare – Purcari înregistrează o creștere de 26% a venitului pentru 9 luni 2023, iar profitabilitatea se mărește cu 24% – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Veniturile Purcari Wineries (WINE) au crescut cu 26%, în primele trei trimestre, fata de 9 luni ale anului precedent, ajungand la 252,5 milioane RON, al treilea trimestru contribuind cu 91,1 milioane RON, potrivit unui raport transmis Bursei de Valori București.

In trimestrul 3 2023, Grupul a inregistrat o imbunatatire graduala a marjelor de profitabilitate dupa o perioada de presiuni puternice asupra costurilor, marjele EBITDA si Profit Net ajungand la 30% si respectiv 20%, totodata mentinand o crestere robusta de 20% a veniturilor.

Compania a realizat o recolta puternica de 14,8 mii tone de struguri, cea mai mare recolta de la listare, si a procesat suplimentar un total de 22,8 mii tone de struguri de la terti, in conditiile unui mediu de pret usor imbunatatit fata de anul trecut.

Veniturile Purcari Wineries (WINE) au crescut cu 26%, în primele trei trimestre, fata de 9 luni ale anului precedent, ajungand la 252,5 milioane RON, al treilea trimestru contribuind cu 91,1 milioane RON, potrivit unui raport transmis Bursei de Valori București. Profitul net a fost de 43, 7 milioane lei, în primele nouă luni, în urcare cu 24%.

In trimestrul 3 2023, Grupul a inregistrat o imbunatatire graduala a marjelor de profitabilitate dupa o perioada de presiuni puternice asupra costurilor, marjele EBITDA si Profit Net ajungand la 30% si respectiv 20%, totodata mentinand o crestere robusta de 20% a veniturilor. Compania a realizat o recolta puternica de 14,8 mii tone de struguri, cea mai mare recolta de la listare, si a procesat suplimentar un total de 22,8 mii tone de struguri de la terti, in conditiile unui mediu de pret usor imbunatatit fata de anul trecut.

„Suntem incurajati de tendintele pe care le vedem in afacerea noastra, in pofida mediului macroeconomic dificil. Cu un bilant solid, investitii semnificative in brandurile, podgoriile si cramele noastre, suntem bine pozitionati pentru a ne accelera cresterea in momentul in care sentimentul consumatorilor va incepe sa se imbunatateasca”, a declarat Victor Bostan, Director General Purcari Wineries PCL.“

Repere cheie pentru 9 luni 2023

  • Romania: +37% crestere a veniturilor in 9 luni fata de perioada precedenta a anului trecut, demonstrand o crestere puternica pentru toate brandurile, Purcari fiind lider incontestabil. Colectia Nocturne isi continua succesul extraordinar in segmentul HoReCa; performanta puternica a segmentului de vin spumant, Cuvee de Purcari, si editiile limitate. Crama Ceptura, brandul nostru national, isi mentine ritmul inalt de crestere cu +31% in T3 2023, an de an. Bardar isi continua perioada benefica a vanzarilor. Domeniile Cuza tripleaza vanzarile an de an, desi de la o baza mai mica.
  • Moldova: vanzarile au crescut cu 3% in 9 luni 2023, Purcari demonstrand rezilienta si crestere continua, segmentul premium avand o performanta buna in mediul actual. Vanzari mai mici pentru Bostavan si Bardar, ca urmare a diminuarii increderii consumatorilor, precum si a anularii facilitatilor fiscale ale canalului Duty Free. Prioritizarea marjelor fata de volum.
  • Polonia: presiunea pe segmentul vinurilor de masa continua, afectand portofoliul nostru, care are o expunere mai mica pe segmentul premium in aceasta piata. Crestere de doua cifre pentru Purcari, in timp ce ne extindem in HoReCa si ne construim prezenta in segmentul premium. Prioritizare marjelor fata de volum pentru Bostavan.
  • Asia: Primele semne de redresare economica in China in T3 2023 nu se reflecta inca in cererea finala de vinuri. Activitati continue de marketing si promovare sub indrumarea echipei noastre locale. Investitii in dezvoltarea gradului de constientizare a brandului si a prezentei locale.
  • Cehia, Slovacia: Performanta buna pe canalul Tesco cu brandurile Bostavan. O evolutie generala slaba a pietei vinului, in special pe segmentul de valoare. Prioritizarea continua a marjelor fata de volum pentru Bostavan. Focus pe premiumizare, Purcari inregistrand o crestere de doua cifre pentru 9 luni an de an, desi de la o baza mai mica.
  • Ucraina: crestere puternica in primele 9 luni 2023 pentru brandurile Purcari si Bostavan, cu putin in urma cifrelor de la 9 luni 2021, dinaintea invaziei ruse in Ucraina. Mentinem echipa locala si crestem distributia in retelele mari. Continuam extinderea geografiei vanzarilor Bardar prin parteneriatul cu Coca-Cola Beverages Ucraina.


Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (financialintelligence.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!