0.5 C
București
vineri, ianuarie 27, 2023

IT & E-commerce – (P) HELLA a câştigat 110.000 de ore pentru creativitatea umană datorită roboţilor software dezvoltaţi la Timişoara – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

În 2019, un grup mic de angajaţi din HELLA a primit sarcina de a pune bazele unui proiect inedit pentru companie: de a regândi modul şi ritmul în care serviciile de business interne răspund la nevoia tot mai mare a industriei de a automatiza anumite acţiuni...

Astăzi, în HELLA funcţionează cu succes 64 de roboti software, care au automatizat, din 2019 până în prezent, 110.000 de ore, dezvoltaţi de o echipă internaţională de 11 oameni, condusă din HELLA Corporate Center Timişoara, de Diana Toda, director global al Business Process Management şi director al Business Transformation Management, şi Oana Niculescu, Manager Global IT Project management.

Companiile multinaţionale, în special cele care folosesc şi dezvoltă tehnologii inovatoare, demonstrează că şi în zona serviciilor automatizarea înseamnă progres. Este şi cazul furnizorului automotive de renume mondial, HELLA, care activează sub brandul-umbrelă FORVIA, unde segmentul serviciilor beneficiază de o abordare modernă, cu proiecte de digitalizare şi automatizare a proceselor. Acestea includ, în special, crearea roboţilor software, RPA (Robotic Process Automation), iar ”atelierul” central în care aceştia sunt concepuţi şi lansaţi în reţeaua globală se află la Timişoara, în cel mai mare centru administrativ internaţional al companiei.

În 2019, un grup mic de angajaţi din HELLA a primit sarcina de a pune bazele unui proiect inedit pentru companie: de a regândi modul şi ritmul în care serviciile de business interne răspund la nevoia tot mai mare a industriei de a automatiza anumite acţiuni. În anii pandemiei, echipa a crescut şi proiectul a luat amploare. Astăzi, în HELLA funcţionează cu succes 64 de roboti software, care au automatizat, din 2019 până în prezent, 110.000 de ore, dezvoltaţi de o echipă internaţională de 11 oameni, condusă din HELLA Corporate Center Timişoara, de Diana Toda, director global al Business Process Management şi director al Business Transformation Management, şi Oana Niculescu, Manager Global IT Project management. ”Aici, la Timişoara, se află centrul de competenţe pentru dezvoltarea acestor roboţi software, iar echipa noastră este formată din specialişti în îmbunătăţirea serviciilor de business şi din specialişti IT. Noi coordonăm iniţiativa digitalizării la nivel global. Împreună, ne armonizăm perfect competenţele pentru a dezvolta intern aceşti ‘colegi virtuali’ care mimează activităţile făcute de om: înregistrează documente în sisteme de gestiune, extrag informaţii din surse diferite şi le compilează sau descarcă documente din portaluri de client. Aceste sarcini repetitive pot fi făcute şi 24 din 24, în funcţie de complexitatea sistemului, după necesităţi”, explică Oana Niculescu.

Roboţii software fac parte tot mai mult din realitatea pieţei business, iar companiile oferă deja soluţii diversificate în acest sens. Pentru că roboţii software dezvoltaţi de echipa de la Timişoara sunt destinaţi să sprijine funcţionarea cât mai bună a proceselor interne în companie, abordarea creatorilor lor este personalizată, adaptată cerinţelor concrete din HELLA la nivel global. Este vorba, în special, despre stabilitatea proceselor, iar asta presupune roboţi care au această componentă esenţială pentru executarea sarcinilor cu acurateţe absolută. Aici intervin cunoştinţele şi abilităţile specialiştilor din echipă. Pe de o parte, sunt analizate, la nivel avansat, procesele din companie, pe de altă parte, sunt căutate cele mai bune soluţii digitale existente la momentul actual, cu atenţie specială pentru zona inovaţiilor în domeniu.

„Principala noastră misiune este să scoatem robotul din om”

Ce le rămâne oamenilor de făcut dacă munca plictisitoare şi rutina este preluată de ”roboţi”? ”Oamenii îşi câştigă libertatea de creativitate, să gândească lucrurile diferit. Principala noastră misiune este să scoatem robotul din om şi, în acelaşi timp, să asigurăm procese robuste şi excelenţă în activităţile administrative şi cred că asta spune totul despre importanţa muncii desfăşurate. Tehnologia de ultimă oră ne permite să schimbăm paradigma în business, în favoarea ideilor inovatoare şi a oamenilor cu viziune asupra viitorului”, spune Diana Toda.

Cel mai activ robot din HELLA se numeşte Rian, iar rolul lui este sa să proceseze facturi, începând cu verificarea compatibilităţii informaţiilor din facturi cu cele din notele de recepţie şi finalizând cu postarea sau salvarea acestor facturi în sistemul de gestiune. Rian este cel care ”salvează” cele mai multe ore pentru oameni, 20.000.

Ceilalţi roboţi software din HELLA uşurează munca echipelor din departamentele de financiar, achiziţii, logistică sau IT.

Ca hub global al companiei automotive, HELLA Corporate Center Timişoara pune accent pe perfecţionarea serviciilor administrative, iar digitalizarea se află în centrul acestui demers. Înfiinţat în 2012, centrul de la Timişoara are 700 de angajaţi, implicaţi în activităţi pentru locaţiile din România şi cele din reţeaua globală. Serviciile HELLA Corporate Center cuprind domenii precum IT, controlling, contabilitate, resurse umane sau IT.

Compania automotive are în ţara noastră cinci centre de proiectare şi dezvoltare, un centru administrativ şi trei unităţi de producţie, situate în Timişoara, Arad, Lugoj, Craiova, Iaşi şi Oradea, cu peste 5000 de angajaţi.

 

Despre HELLA

HELLA, furnizor automotive de anvergură internaţională, este o companie listată la bursă, operaţională sub brandul umbrelă FORVIA. În cadrul acestui grup, HELLA reprezintă înalta performanţă în tehnologia de iluminat şi electronică în industria auto. În acelaşi timp, compania acoperă un portofoliu larg de servicii şi produse pentru ateliere şi magazine de piese auto, precum şi pentru constructorii de vehicule speciale prin intermediul Business Group Lifecycle Solutions. HELLA are 36.000 de angajaţi în mai mult de 125 de locaţii în întreaga lume şi a generat vânzări de 6,3 miliarde de euro, în anul fiscal 2021/2022.

Despre FORVIA

FORVIA îmbină tehnologia complementară şi avantajele industriale ale Faurecia şi HELLA. Cu peste 300 de zone industriale şi 77 de centre de proiectare şi dezvoltare, 150.000 de angajaţi, printre care 35.000 de ingineri în mai mult de 40 de ţări, FORVIA oferă o abordare unică şi cuprinzătoare a provocărilor prezentului şi viitorului din domeniu. Compusă din şase grupuri de business cu 24 de linii de produse şi cu un portofoliu puternic de peste 14.000 de patente, FORVIA se pregăteşte să devină un partener orientat în zona inovaţiei şi a integrării pentru constructorii de top de maşini din lume. FORVIA îşi propune să determine transformarea mobilităţii, prin proiecte vizionare.

 

(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src=”https://connect.facebook.net/ro_RO/sdk.js#xfbml=1&version=v3.0&appId=182548568988529″;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!