27.9 C
București
sâmbătă, iulie 20, 2024

IT & E-commerce – Supermarketul online Sezamo: 30% din vânzările de fructe şi legume pe care le avem sunt produse eco. Interesul pentru astfel de produse este în creştere – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Supermarketul online Sezamo: 30% din vânzările de fructe şi legume pe care le avem sunt produse eco.

Supermarketul online Sezamo, parte din grupul ceh Rohlik, a decis să îşi extindă sortimentul eco, în special pe categoria de fructe şi legume, în condiţiile în care acestea reprezintă aproximativ 30% din vânzările sale de produse eco, interesul pentru astfel de produse fiind în creştere.

Astfel, comparativ cu anul trecut, Sezamo a crescut numărul de articole listate în categoria de fructe şi legume eco cu 37%.

Supermarketul online Sezamo, parte din grupul ceh Rohlik, a decis să îşi extindă sortimentul eco, în special pe categoria de fructe şi legume, în condiţiile în care acestea reprezintă aproximativ 30% din vânzările sale de produse eco, interesul pentru astfel de produse fiind în creştere. Astfel, comparativ cu anul trecut, Sezamo a crescut numărul de articole listate în categoria de fructe şi legume eco cu 37%. Printre cele mai vândute produse eco din categoria fructe şi legume se numără roşiile, cireşele, ardeii, afinele şi dovleceii.

„Interesul clienţilor pentru produse eco este în creştere, în special pe partea de fructe şi legume, iar asta este o confirmare că decizia noastră de a colabora cu micii fermieri, cu fermierii artizanali, a fost una foarte bună. Astfel putem aduce clienţilor produse proaspete chiar şi la 6 ore de la recoltare, transformând conceptul <from farm to table> într-o experienţă constantă”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

În categoria fructe şi legume, supermarketul online a adăugat recent în portofoliu o serie de produse eco noi precum mixul de roşii de la Nasul Roşu, “Cloşca şi puii”, care include soiuri variate de roşii, dar şi fructe de sezon de la Livada Domniţei, precum căpşuni, zmeură, mure şi caise. Alte noutăţi includ afine bio de la Merry Berry şi produse bio de la Coşul cu Fructe, precum căpşune, vinete, roşii şi verdeţuri. De asemenea, Sezamo a început colaborarea cu un nou furnizor de cireşe bio , Erika, şi a adăugat în oferta sa avocado, lămâi şi cartofi dulci din import. În domeniul verdeţurilor, a introdus fenicul, salvie, apio, rucola şi valeriană.

„Colaborarea cu micii producători locali este simplificată la Sezamo. Producătorii pot accesa o rubrică specială pe site-ul nostru, şi putem începe colaborarea în câteva zile. Le oferim o piaţă de desfacere targetată şi informaţii detaliate despre preferinţele clienţilor, precum şi garanţii de achiziţie pe termen lung, facilitându-le astfel planificarea şi investiţiile”, a precizat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

În total, în oferta Sezamo se regăsesc în prezent peste 1.500 de produse eco din 12 categorii: fructe şi legume, carne şi peşte, lactate şi refrigerate, brutărie şi patiserie, mezeluri, băcănie, băuturi, congelate, mama şi copilul, detergenţi, cosmetice şi menaj.

Grupul ceh Rohlik a lansat oficial supermarketul online Sezamo pe piaţa din România în octombrie 2022 în urma unei investiţii totale de circa 10 milioane de euro.

Recent, grupul ceh a obţinut o nouă investiţie, în valoare totală de 170 mil. dolari, investitorul principal fiind BERD. Resursele vor fi folosite cu precădere pentru extinderea în mai multe oraşe din regiunea DACH şi Europa Centrală şi de Est.

(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src=”https://connect.facebook.net/ro_RO/sdk.js#xfbml=1&version=v3.0&appId=914098993125481″;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!