Retailerul eMAG lansează al cincilea magazin de tip shop-in-shop online, dedicat zonei de jocuri şi jucării, unde sunt grupate peste 250.000 de produse din oferta proprie şi a sellerilor din Marketplace. Mai mult de jumătate dintre articolele din noul shop sunt disponibile cu livrare gratuită prin serviciul Genius, spun oficialii companiei.
Noul shop se bazează pe tehnologie şi dezvoltări în platformă care le oferă utilizatorilor o experienţă prietenoasă de navigare, special creată astfel încât să îi ajute să identifice cât mai precis cadoul potrivit: în funcţie de vârstă, de personajul preferat sau de abilităţile de dezvoltare ale copilului. „Toys Shop este gândit cu grijă faţă de timpul clienţilor noştri care pot identifica rapid, în numai câteva secunde, din sutele de mii de oferte, orice ar căuta, pentru orice vârstă sau pentru orice etapă de dezvoltare a copiilor, de la seturi de construcţie şi puzzle la maşinuţe şi jucării cu telecomandă sau păpuşi”, spune Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG.
Un client eMAG cheltuie aproximativ 165 de lei pentru achiziţia de jucării în sezonul de shopping, cu 16% mai mult faţă de alte perioade ale anului. Cele mai vândute categorii de jucării pe eMAG sunt jocurile şi puzzle-urile, precum şi seturile şi cuburile de construcţie Jocurile şi jucăriile s-au numărat şi printre cele mai vândute articole în ediţia din acest an a Black Friday la eMAG, când clienţii au comandat 360.000 de articole.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).