13.2 C
București
duminică, mai 18, 2025

Retail – Europa de Est mănâncă mai prost decât Europa de Vest: ambalajul este acelaşi, dar diferenţele apar la compoziţie. Cine este responsabil? „Consumatorul influenţează piaţa“. Problema multinaţionalelor care vând produse în acelaşi ambalaj, dar cu alte ingrediente, văzută din perspectiva guvernanţei corporative – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

♦ Multinaţionalele din industria alimentară şi a băuturilor, care înregistrează anual câştiguri de miliarde de euro din vânzările din România şi sud-estul Europei, vând pe aceste pieţe produse de o calitate inferioară faţă de cele disponibile în ţările lor de origine. Companiile mari vând, în medie, produse mai puţin sănătoase în ţările cu venituri mai scăzute

♦ Multinaţionalele din industria alimentară şi a băuturilor, care înregistrează anual câştiguri de miliarde de euro din vânzările din România şi sud-estul Europei, vând pe aceste pieţe produse de o calitate inferioară faţă de cele disponibile în ţările lor de origine.

Companiile mari vând, în medie, produse mai puţin sănătoase în ţările cu venituri mai scăzute comparativ cu cele comercializate în statele cu venituri ridicate, arată a cincea ediţie a raportului Indicelui Global de Acces la Nutriţie, care evaluează 30 dintre cei mai mari producători de alimente şi băuturi din lume.

„Portofoliile cu produse mai sănătoase sunt mai scăzute în ţările cu venituri mici şi mijlocii, subliniind disparităţile în oferta de produse pe pieţele diferite. În general, nivelul produselor alimentare în ţările cu venituri mici şi mijlocii, obţine un scor mult mai mic din perspectiva produselor sănă­toase (1.8) comparativ cu ţările cu venituri mari (2.3). La nivel agregat, ponderea produselor „mai puţin sănătoase“ comercializate de industria alimentară şi a băuturilor este mai mare în ţările cu venituri mici şi mijlocii, decât în ţările cu venituri mari“, se arată în raport.

Astfel, cele 30 de companii vând produse mai proaste din punct de vedere nutriţional în ţările sărace decât cele bogate. Printre companiile incluse în index se numără Grupo Bimbo, care a cumpărat Vel Pitar în România, cel mai mare pro­du­cător de pâine, Danone şi FrieslandCampina, care deţin fabrici de lactate pe plan local, Unilever, PepsiCo, Nestlé, Coca-Cola, Mars, Barilla şi Mondelez, de asemenea, prezente în România.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!