Geanina Ungureanu, head of retail, CPI Romania: Eu cred că şi-a găsit fiecare locul, şi stradalul, şi mallul. Unii retaileri care sunt în stradal, nu sunt foarte mult în malluri, ei s-au specializat. Dacă un retailer este şi în mall, şi în stradal, el trebuie să vină cu concepte adaptate, ajustate.
♦ CPI Property Group, unul dintre cei mai mari proprietari de real estate din Europa, este activ pe piaţa locală atât în zona de office, cât şi în retail ♦ Compania cu sediul în Cehia are în Bucureşti mallul Sun Plaza, iar în ţară operează centre comerciale sub marca Vivo.
Pe piaţa de retail din România mai e în continuare loc de nume noi în toate segmentele, motiv pentru care, în următorii ani, vom vedea intrarea unor nume noi, spune Geanina Ungureanu, head of retail în cadrul CPI Romania. De altfel, doar în zona de modă, în ultimii doi ani, mai bine de 15 mărci noi şi-au făcut intrarea pe plan local, astfel că tendinţa aceasta va continua.
„Mai e loc peste tot, mai sunt multe branduri care trebuie să intre în România, inclusiv în segmentul premium şi în cel de cosmetice. Retailerii văd România, e o piaţă vizibilă, aşadar o au deja pe lista lor. Prin rezultate, România confirmă. Multe nume intră iniţial în concepte multibrand şi, după ce se conving de rezultate, vin cu monobranduri. O să intre foarte mulţi jucători noi şi-n următorii ani“, explică executivul român.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).