Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri locale de carne și preparate din carne. Campania aniversară Ana și Cornel surprinde atașamentul românilor față de gusturile împărtășite cu cei dragi, la mesele în familie sau alături de prieteni.
FCB semnează strategia și creația celei mai ample campanii a brandului de până acum și totodată prima care se desfășoară pe TV.
“Pentru noi, românii, mâncarea este limbajul iubirii. În jurul acestui adevăr simplu, care este și line-ul campaniei, am conturat spotul de imagine pentru brandul Ana și Cornel. Când gătim pentru cei dragi punem și suflet, dar și cele mai bune ingrediente. Execuțional, am ales situații relevante, cu care fiecare dintre noi relaționeaza ușor, “declarații de iubire” clasice pentru români, de la platouașul cu de toate, la mititeii care sfârâie pe grătar. Campania va include și o serie de declinări în digital și radio”, declară Costin Milu, Creative Director FCB.
Campania Carnia marchează, în același timp, extinderea brandului Ana si Cornel și a rețelei de magazine cu același nume la nivel național. După ce au construit, timp de trei decenii, o prezență semnificativă în majoritatea orașelor mari și medii din țară, Ana și Cornel au deschis în 2023 primele magazine proprii din București.
“După mai bine de 30 de ani de activitate în care prin calitate, consecvență dar și extinderea businessului am câștigat încrederea clienților și partenerilor noștri, compania a ajuns în punctul în care comunicarea la nivel național a devenit următorul pas natural. De fapt, ”încrederea” de care ne bucurăm a reprezentat punctul de plecare în formularea briefului către agenție. Ne-am dorit să putem comunica valorile noastre și ce reprezintă brandul într-un mod cu-adevărat empatic și sincer cu care să putem rezona cu toții, iar manifesto-ul nostru pe care îl numim din suflet ”Dovezi de dragoste” spune exact acest lucru”, a declarat Carmina Luca, Director General Carnia.
“Challenge-ul acestei extinderi la nivel național a fost să păstrăm sentimentul de apropiere caracteristic brandului și să îl aducem acolo unde oamenii nu ne cunoșteau încă. Pentru asta, am hotărât să ne ancorăm în teritorii emoționale ale familiei și familiei extinse, vorbind despre cum pentru noi, românii, cel mai ușor fel de a spune „Te iubesc” este prin mâncare. Prin caserole trimise la sute de km distanță, prin sendvișuri strecurate în geantă și prin tocănițe gătite în trei oale diferite, ca să fie pe gustul fiecăruia. Acesta este limbajul iubirii pentru noi, gătitul cu ce avem mai bun, și ne bucurăm să începem o conversație despre toate felurile delicioase în care poate fi el exprimat”, a declarat Roxana Bejinaru, Senior Strategic Planner FCB.
Campania Carnia pentru brandul Ana și Cornel a debutat în luna octombrie pe TV și pe canalele de social media (YouTube, Facebook, Instagram), urmând să fie completată cu prezență radio și in-store.
Echipa FCB: Corina Anghel – Head of Strategy, Roxana Bejinariu – Senior Strategic Planner, Costin Milu – Creative Director, Andreea Chirică – Senior Copywriter, Arpad Fekete – Senior Art Director, Mihai Scorțea – Business Development Manager, Alina Ștefan – Head of PR & Social Media, Aura Crăciun – Social Media Manager
Echipa Carnia: Carmina Luca – Director General, Alin Horne – Manager Operațional, Constantin Ilie – Specialist Marketing , Tatiana Teleru – Director Economic, Luis Alexandru – Director Dezvoltare, Marius Teleru – Manager Vânzări
Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).