Cum se joacă în România brandurile de 1 aprilie
1 aprilie este Ziua Păcălelilor iar brandurile nu ratează ocazia de a tranforma această zi într-o oportunitate pentru a-și crește reachul și engagementul în mod organic folosind rețelele sociale.
Urmărind o pronunție adesea greșită pentru o expresie întâlnită frecvent în activitatea sa, de 1 aprilie, Vola.ro introduce „Vola Chicken Automat”. „Multă lume ne cere să efectuăm chicken-ul automat pentru călătorii, așa că am lansat special un nou serviciu pentru zboruri mai ușoare. Ca fulgii de ușoare”.
Gluma Vola.ro are parte chiar și de un landing page complet cu informații pentru oricine vrea să înțeleagă mai bine procedura „Vola Chicken Automat”.
Cramele Recaș au anunțat că încep să producă bere. „În curând lansăm CASTELUL, Berea Șvabă din Banat” este anunțul de pe Facebook cu un engagement superior altor postări recente din partea celui mai mare exportator de vin îmbuteliat din România.
Cramele Recaș caută să dea „leapșa” și altor branduri intervenind în postările lor obișnuite. Printre cei vizați, 5 to go, brandul care anunl trecut anunța că lansează o linie aeriană, tot de 1 aprilie.
De la Ferma anunță berea cu gust de lapte. „După luni de cercetare și degustări, am reușit să combinăm prospețimea laptelui de vacă cu spuma răcoritoare a berii, creând o experiență unică pentru papilele gustative”, anunță compania din Transilvania inovația sa gândită pentru 1 aprilie 2024.
Pentru cei care caută secretul „Laptelui de Pasăre”, același producător îl dezvăluie într-unul dintre comentarii cu ajutorul unei imagini sugestive:
OTP Bank Romania anunță „rețeta DIY” pentru copacul cu bani.
McDonald’s România a dezvăluit pe contul său de Facebook „autorul glumelor din comentarii” și adminul Mc cu ajutorul unui text simplu și al unui link care trimite către profilul fiecărui utilizator.
ROM Autentic anunță un nou produs pentru cei care și-au „imaginat felii proaspete de pâine cu aromă delicioasă de ciocolată și cremă de rom”. ROM la borcan a primit peste 500 de reacții în prima oră de la postarea pe Facebook.
Veridica, platforma care luptă cu dezinformările și propagarea de fake news, reia o narațiune des întâlnită în multe teorii ale conspirației referitoare la Soros oferind, similar McDonald’s România, un link care conduce curioșii către propriile lor profile.
Ghid pentru recunoașterea clipurilor Deepfake lansat de DNSC
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).