12.8 C
București
luni, mai 27, 2024

Servicii profesionale – Irina Peptine este noul Director de Marketing Schneider Electric România, Moldova și Armenia – Sinteza

4 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Obiectivul meu este să consolidez și mai mult relațiile cu clienții și partenerii noștri, crescând în același timp vizibilitatea și impactul soluțiilor și serviciilor noastre în toate piețele pe care le acoperim.” Irina Peptine...

Cu o înțelegere profundă a business-ului Schneider Electric și a nevoilor clienților, Irina va conduce echipa noastră de marketing într-o perioadă în care serviciile, soluțiile și software-ul nostru pot aduce beneficii importante, pe mai multe planuri, pentru un număr mare de companii, din toate domeniile de activitate.” Lucian Enaru, Country General Manager Schneider Electric România, Armenia & Republica MoldovaSchneider Electric România este subsidiara locală a companiei Schneider Electric, cu peste 26 de ani de activitate pe piața locală.

Irina Peptine este noul Director de Marketing Schneider Electric România, Moldova și Armenia

Irina Peptine a fost promovată din luna aprilie în funcția de Director de Marketing Schneider Electric pentru România, Moldova și Armenia.

În noul său rol, Irina se alătură echipei de management din România, valorificându-și experiența vastă în companie și specializarea în marketing. Irina Peptine îl înlocuiește în această funcție pe Valentin Vasile, care deține acum un rol cu responsabilități regionale în cadrul organizaţiei, respectiv South East Europe Digital Energy VP.

„Sunt încântată și onorată să preiau rolul de Director de Marketing Schneider Electric România, Moldova și Armenia, un rol care îmi va permite să-mi valorific la un nivel superior experiența dobândită atât în marketing, cât și în companie. Obiectivul meu este să consolidez și mai mult relațiile cu clienții și partenerii noștri, crescând în același timp vizibilitatea și impactul soluțiilor și serviciilor noastre în toate piețele pe care le acoperim.”

Irina Peptine, Director de Marketing Schneider Electric pentru România, Moldova și Armenia

Cine este Irina Peptine

Cu o carieră de 18 ani în cadrul Schneider Electric, Irina Peptine a absolvit Facultatea de Energetică în cadrul Universității Politehnica din București și și-a început imediat parcursul profesional în companie. De-a lungul timpului, a deținut mai multe roluri în Departamentul de Marketing, acumulând o experiență complexă și nuanțată. În ultimii ani, a fost Channel Marketing Manager pentru România, Moldova și Armenia, având responsabilități de coordonare și implementare a strategiei Schneider Electric în relațiile comerciale cu partenerii și clienții finali.

Prin abordarea sa strategică și orientarea către rezultate, Irina a reușit să consolideze relațiile cu partenerii de afaceri și să dezvolte programe de marketing eficiente, contribuind la rezultatele excelente ale companiei atât în sondajele de satisfacție a clienților, cât și în business.

„Numirea Irinei Peptine în funcția de Director de Marketing pentru România, Moldova și Armenia reprezintă o decizie strategică, reflectând dorința noastră de dezvoltare pe aceste piețe, prin susținerea eficientă a clienților și partenerilor noștri. Cu o înțelegere profundă a business-ului Schneider Electric și a nevoilor clienților, Irina va conduce echipa noastră de marketing într-o perioadă în care serviciile, soluțiile și software-ul nostru pot aduce beneficii importante, pe mai multe planuri, pentru un număr mare de companii, din toate domeniile de activitate.”

Lucian Enaru, Country General Manager Schneider Electric România, Armenia & Republica Moldova

Schneider Electric România este subsidiara locală a companiei Schneider Electric, cu peste 26 de ani de activitate pe piața locală. Compania furnizează în prezent în România produse și servicii pe patru piețe, toate mari consumatoare de energie electrică și cu obiective de eficientizare a consumului: piața de clădiri comerciale și rezidențiale, piața de industrie, cea de infrastructură și piața de rețele și centre de date.

Cât vor aloca românii pentru masa de Paște din acest an?

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!