0.8 C
București
sâmbătă, februarie 4, 2023

Servicii profesionale – Relevanță și creativitate în business – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Noi am crescut împreună, ne-am clarificat împreună ce înseamnă să crești un brand, să faci o campanie, iar așa se vede.

Am crescut împreună, ne respectăm contribuția, am învățat unii de la alții puncte de vedere și metode noi, ne cunoaștem punctele forte și, nu în ultimul rând, ne-am clădit o relație puternică.

Mulți dintre noi am crescut împreună și acum deja ne înțelegem din priviri.


Relevanță și creativitate în business

Este departamentul care mișcă business-ul și ține clienții aproape. Am vorbit cu Arina Stoenică, Diana Minculescu, Miriam Ivănescu, Group Account Directors, despre senioritatea echipelor și rețeta de succes a departamentului de Client Service al Cohn & Jansesn în a fi mereu creativă și în același pas cu clienții și brandurile pe care le reprezintă.

Ce a rămas constant în agenție și o ajută să se păstreze în top?

Miriam Ivănescu: E foarte ușor să expui principii și foarte greu să le aplici zi de zi într-un sens constructiv, de o echipă care trage în aceeași direcție. Noi am crescut împreună, ne-am clarificat împreună ce înseamnă să crești un brand, să faci o campanie, iar așa se vede. Suntem o mașinărie bine unsă.

Diana Minculescu: Faptul că există voci diferite, dar în aceeași măsură egale. Nu există un departament care conduce agenția, avem un planner ca CEO, care apreciază faptul ca un CS poate fi strateg, sau creativ. Acest respect a unor departamente față de altele, a rămas constant în agenție si o face de succes, din punctul meu de vedere.

Cât de mult contează senioritatea echipelor și faptul că aveți o retenție foarte bună de valori, iar mulți dintre voi sunteți prieteni foarte buni și off-work?

Miriam Ivănescu: Este unul dintre motivele pentru care mulți dintre noi suntem încă aici. Am crescut împreună, ne respectăm contribuția, am învățat unii de la alții puncte de vedere și metode noi, ne cunoaștem punctele forte și, nu în ultimul rând, ne-am clădit o relație puternică. Însă iarăși e o chestiune de echilibru. Ai nevoie de un mix bun între seniori și echipa tânără care aduce suflul proaspăt.

Arina Stoenică: Avantajul seniorilor e că știu să crească branduri și să facă concept. Ideal ar fi să nu se culce pe o ureche și să aibă deschiderea să crească cu noile generații care știu mai mult să execute. Deci da, senioratul contează enorm, însă trebuie condimentat. Mulți dintre noi am crescut împreună și acum deja ne înțelegem din priviri. Și desi se spune că nu e bine să amesteci lucrurile recunosc că cele mai importante relații din viata mea sunt cu oamenii cu care la un moment dat am lucrat la Cohn & Jansen.

Cum era agenția când v-ați angajat și care ați spune că au fost cele mai bune momente până acum? De ce?

Arina Stoenică: Nu pot să spun că e mai bine acum sau era mai bine atunci. Știu doar că ce suntem în prezent este rezultatul tuturor oamenilor care au fost la Cohn & Jansen. Și asta pentru că esența și valorile au rămas aceleași. Mulți ani, o mână de oameni ajutată de altă mână de oameni a lucrat pentru același lucru. Cred că cele mai bune momente le trăim în fiecare zi cu fiecare client al agenției care a decis să ne aleagă pe noi an de an.

Miriam Ivănescu: Era altfel, dar la fel. Are, din punctul meu de vedere, aceeași identitate. Nu a devenit altceva sub presiunile pieței. Apreciez asta foarte mult.

Cum poate să ridice CS-ul nivelul campaniilor?

Diana Minculescu: La fel cum poate să ridice un dirijor nivelul orchestrei. E important ca CS-ul sa își recâștige încrederea în sine, să nu fie un simplu intermediar între departamentele interne și client, care se asigură ca s-a achitat decent de treabă. CS-ul poate aduce plus valoare atunci când găsește soluții cât mai creative la rezolvarea unor task-uri de campanii, angrenează oameni din diverse departamente sau furnizori cu skill-uri potrivite la momentele potrivite.

Miriam Ivănescu: “Împreună”. Niciun departament nu își poate face treaba dacă nu înțelege cu adevărat ce fac celelalte departamente. La noi în agenție încercăm mereu să îmbunătățim această întrepătrundere. CS-ul știe un pic de strategie, creația înțelege clientul foarte bine, strategia le îmbină pe toate coerent.

Cum vedeți voi creativitatea în CS la Cohn & Jansen?

Arina Stoenică: Suntem genul de agenție care mereu a lucrat și a luptat pentru branduri. Fie că le-am construit de la zero, fie că le-am făcut să crească și într-o zi să devină numărul 1. Asta înseamnă că, pentru noi, creativitatea va fi mereu strâns legată de esența reală a unui brand, dar și de ce este cel mai relevant pentru consumator. Nu ne stă în fire să fim creativi doar de amorul artei, alegem să fim mai degrabă relevanți prin creativitate și, de ce nu, dacă se poate, să și dăm ceva înapoi oamenilor.

Miriam Ivănescu: Eu am o înțelegere puțin mai holistă a creativității pentru că ea nu se manifestă strict în lucrurile care ajung la consumator, în slogane, vizualuri, spoturi tv. Să scoți de la client ce ai nevoie, să-l convingi, să ții zi de zi o relație vie, provocatoare și satisfăcătoare pentru ambele părți e nevoie de creativitate. De la cuvintele pe care ți le alegi, întrebările pe care le pui, până la chestiuni de timing și de organizare, e nevoie de creativitate.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 369 (19 decembrie 2022 – 15 februarie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Oxygen semnează campania de CSR „Școala fără pauză” pentru Băneasa Shopping City

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!