1.7 C
București
joi, ianuarie 23, 2025

Banking & Servicii financiare – SIPEX își menține cifra de afaceri la 63,1 milioane lei în primul trimestru, după creșteri de peste 15% în canalul B2B – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

SIPEX, unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale de construcții din România, a realizat o cifră de afaceri de 63,1 mil.

În perioada analizată, vânzările din canalul B2B au contribuit la creșterea ușoară a vânzărilor totale, cu o evoluție favorabilă de 15,5% față de primul trimestru al anului 2022, potrivit unui comunicat.

Irinel Gheorghe, CEO SIPEX: „În contextul unui an dificil cum este 2023, SIPEX s-a adaptat și a reușit să mențină echilibrul privind rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului.

SIPEX, unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale de construcții din România, a realizat o cifră de afaceri de 63,1 mil. lei, in primul trimestu, similară cu aceeași perioadă a anului precedent, și un profit net de 132,8 mii lei. În perioada analizată, vânzările din canalul B2B au contribuit la creșterea ușoară a vânzărilor totale, cu o evoluție favorabilă de 15,5% față de primul trimestru al anului 2022, potrivit unui comunicat.

Irinel Gheorghe, CEO SIPEX: „În contextul unui an dificil cum este 2023, SIPEX s-a adaptat și a reușit să mențină echilibrul privind rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului. Atenția deosebită a SIPEX rămâne concentrată pe menținerea și creșterea profitabilității în trimestrele următoare ale anului 2023, precum și pe creșterea marjei brute a companiei. În plus, ne adaptăm constant la evoluțiile pieței materialelor de construcții și vom acționa cu promptitudine în fața schimbărilor. În acest sens,  estimăm că rezultatele financiare din trimestrul II vor înregistra o creștere comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.”

Rezultatul net a înregistrat o diminuare urmare a creșterii cheltuielilor operaționale, în principal, cele privind mărfurile, dar și cele cu salarii sau utilități. În subsidiar, compania a majorat stocurile pe fondul creșterii nivelului de aprovizionare, aflat în strânsă legătură cu intensificarea activității de desfacere.

Strategia SIPEX pe termen scurt și mediu este construită în jurul următoarelor direcții și se concentrează pe următoarele acțiuni:

  • Încheierea de parteneriate cu noi furnizori, ale căror produse să completeze pachetul de produse pe care SIPEX îl oferă clienților.
  • Ținerea sub control a unor cheltuieli legate de activitatea zilnică a companiei, dar și atenția acordată vitezei de rotație a stocurilor.
  • Obiectivul de transfer pe Piața Reglementată, estimat pentru anul viitor, necesită o perioadă de pregătire, inclusiv privind raportarea rezultatelor financiare în format IFRS, demers pentru care am inițiat deja procedurile care se impun.

SIPEX operează cu un model de afaceri integrat, organizat în 3 linii de business: vânzare și distribuție de materiale și finisaje pentru construcții, prestări servicii (consultanță tehnică) și vânzare de produse finite colorate. Distribuția se realizează prin cele trei canale:

  • Retailul tradițional – magazine de diferite dimensiuni, cu excepția celor DIY (Do It Yourself), cu vânzare prin agenți dedicați.
  • Segmentul de piață B2B (corporate) – societăți de construcții, dezvoltatori, instituții de stat sau private, echipe de meseriași și persoane fizice, care construiesc în regie proprie sau își renovează proprietățile. Din 2019 compania are un canal dedicat acestui segment, sipexcomenzi.ro, care are scopul de a simplifica procesul de vânzare către partenerii existenți și de a reduce costurile operaționale, prin oferirea unor facilități self-service.
  • Magazin online propriu – în curând cu aplicație de mobil, tabletă și laptop. Aplicația va repartiza comenzile către cele mai apropiate puncte de lucru, astfel încât livrarea să se facă într-un timp cât mai scurt.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (financialintelligence.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!