5 C
București
marți, ianuarie 21, 2025

Banking & Servicii financiare – ZF Investiţi în România! Marian Şeitan, Mediaposte Hit Mail: Investim în noi… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Mediaposte Hit Mail, principalul integrator de servicii de marketing direct din România, controlat de o filială a Poştei Franceze, a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce (linia de business fulfill.ro). Cu o suprafaţă de 19.000 de metri pătraţi, spaţiul este cu 60% mai mare decât depozitul anterior, iar oficialii companiei estimează că proporţional cu extinderea suprafeţei va putea creşte şi numărul de clienţi pentru care compania Mediaposte oferă servicii din sfera logisticii.

Mediaposte Hit Mail, principalul integrator de servicii de marketing direct din România, controlat de o filială a Poştei Franceze, a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce (linia de business fulfill.ro). Cu o suprafaţă de 19.000 de metri pătraţi, spaţiul este cu 60% mai mare decât depozitul anterior, iar oficialii companiei estimează că proporţional cu extinderea suprafeţei va putea creşte şi numărul de clienţi pentru care compania Mediaposte oferă servicii din sfera logisticii.

„Nu mai aveam loc în depozitul vechi. E-commerce-ul se dezvoltă în România şi mai ales o parte din ce mai mare de companii externalizează operaţiunile de de logistică pentru a se putea concentra pe funcţiunile diferenţiatoare ale companiilor lor. De aceea ne aşteptăm în următori ani ca piaţa să crească significativ. Cel mai bun argument pentru outsourcing este că energia şi atenţia întreprinzătorului din e-commerce este limitată. Trebuie să aibă grijă de tot ce înseamnă depozitare, coletare şi expedierea coletelor şi antreprenorul, întreprenzătorul să se ocupe de ceea ce diferenţiază cu adevărat o companie de e-commerce, anume marketingul şi furnizorii de produse“, a spus Marian Şeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail în cadrul emisiunii ZF Investiţi în România! Un proiect ZF & CEC Bank.

El explică faptul că în 2024 vor fi atinse volume record de Black Friday, în contextul în care pe lângă jucătorii locali din e-commerce, sunt şi trei giganţi din China – Temu, Shein şi AliBaba prin Trendyol.

„Va fi cel mai mare dacă ne referim la totalul vânzărilor prin e-commerce din România. Pentru că o parte din fluxurile de e-commerce din România sunt România către România, iar o parte sunt din străinătate către România.“

„În ultimul timp, ce s-a întâmplat în ultimul an, ultimul an şi jumătate, a crescut destul de mult partea fluxului din afară către România datorită chinezilor. De aceea, fluxurile România-România nu cred că vor reşte foarte mult. Dacă măsurăm vânzările făcute de firmele româneşti de e-commerce de anul acesta, s-ar putea să nu fie mai mari decât cele de anul trecut. Dacă măsurăm vânzările, cumpărările făcute de toţi consumatorii din România prin e-commerce, va fi cel mai mare Black Friday din istorie“, a spus Marian Şeitan.

Compania îşi propune să îşi consolideze poziţia pe piaţa de e-commerce fulfillment şi să îşi extindă portofoliul de clienţi din diverse industrii, inclusiv în domeniul fulfillmentului de ecommerce pentru amenajări interioare, în care echipa Mediaposte Hit Mail a acumulat experienţă în ultima perioadă, şi care necesită echipamente şi proceduri speciale.

„Am investit şi în noi echipamente – rafturi, suporturi de paleţi, software, dar şi în automatizare, bandă şi roboţi. Discutăm tot mai des de roboţi. Bineînţeles, există şi o diferenţă mare de salarii între Europa de Vest şi Europa de Est şi asta înseamnă că return on investment-ul unei astfel de investiţii este altfel în Europa de Vest faţă de România. Dar lucrurile vin şi către noi, deci o să se întâmple în următorii ani. Numărul de oameni care lucrează în logistică de e-commerce o să crească în România nesemnificativ. Pentru că ponderea e-commerce-ului în total vânzărilor din retail în România în momentul ăsta este mic. Este undeva la 12%, faţă de 25% în China şi 15% în Franţa“, a spus Marian Şeitan.

El explică faptul că e-commerceul va continua sa crească în condiţiile în care magazinele clasice necesită mai multă forţă de muncă, tot mai greu de găsit.

 

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!