PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie.
De peste două decenii pe piața din România, Pepsi Twist a cucerit gusturile românilor prin combinația sa unică de Pepsi și lămâie. Cu o identitate bine definită, Pepsi Twist este expresia “Artistului”, a rebelului din portofoliul Pepsi, opțiunea consumatorilor atunci când vor să încerce ceva diferit, dar care este exact pe gustul lor. Noul produs păstrează aceeași savoare intensă și prospețime caracteristice gamei, fiind o alegere potrivită pentru cei care doresc să se bucure de o experiență răcoritoare fără a consuma zahăr.
„Lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie vine după ce am realizat alte două obiective importante pentru brandul Pepsi în 2024: schimbarea Pepsi Max în Pepsi Zero și noua identitate vizuală pentru brandul emblematic Pepsi. Am marcat, astfel, intrarea într-o nouă eră, în care dinamismul, inovația și conexiunea cu publicul sunt elemente definitorii.
În același timp, prin acțiunile, evenimentele și parteneriatele pe care le realizăm, urmărim să explorăm pasiunile consumatorilor pentru cultură și trendurile care contează pentru ei. Pepsi Twist continuă inovațiile din noua eră, demonstrând angajamentul nostru de a aduce în portofoliu produse cu un gust irezistibil, care răspund, totodată, dorinței de a consuma mai puțin zahăr”, a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo.
În 2024, PepsiCo a anunțat schimbarea numelui Pepsi Max în Pepsi Zero, cu un ambalaj redefinit în totalitate, care reflectă în mod autentic valorile brandului.
Anunțul a fost făcut printr-o campanie de comunicare plină de umor, care a subliniat „complicăciunea” creată de numele anterior al produsului.
De asemenea, la începutul acestui an, PepsiCo a dezvăluit noul logo și noua identitate vizuală a brandului Pepsi printr-o campanie de comunicare dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design”.
Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).