28.1 C
București
joi, iunie 20, 2024

Banking & Servicii financiare – CEC Bank continuă digitalizarea şi implementează o soluţie de automatizare a proceselor specifice administrării facilităţilor de factoring – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de 83,5 miliarde lei, la sfârşitul anului 2023.

BusinessMagazin Povestea tânărului din România care la doar 32 de ani are o reţea de 40 de restaurante.

Povestea tânărului din România care la doar 32 de ani are o reţea de 40 de restaurante.

CEC Bank continuă procesul de digitalizare odată cu demararea procesului de implementare la nivelul întregii reţele a primei etape a proiectului E-factoring, care vizează automatizarea proceselor şi activităţilor specifice administrării facilităţilor de factoring.

Reprezentanţii băncii spun că aplicaţia de factoring va permite gestionarea unui volum mare de operaţiuni, adăugarea de produse noi de tip factoring în oferta CEC Bank, gestionarea mult mai facilă a plafoanelor de factoring, automatizarea utilizărilor (încărcare facturi în platformă, importul borderourilor facturilor cesionate, care echivalează cu transmiterea cererii de finanţare cât şi verificarea în privinţa eligibilităţii).

“Proiectul se dezvoltă în linie cu prevederile strategice de digitalizare ale băncii, fiind unul inter-dependent Programului de Transformare pe care CEC Bank îl traversează în prezent. Dintre obiectivele acestui proiect de E-Factoring menţionez creşterea şi totodată diversificarea produselor destinate clienţilor Corporate şi IMM precum şi reducerea timpilor de răspuns faţă de solicitările primite, prin automatizarea fluxurilor operationale”, explică Laura Mihai, Director, Direcţia Clienţi Mari, CEC Bank.

Aplicaţia E-Factoring a fost dezvoltată şi customizată de SITI SA, companie specializată în crearea / producţia şi implementarea de aplicaţii software care să răspundă cerinţelor de business ale clienţilor, incluzând toate etapele necesare de la analiză, proiectare, implementare şi suport.

CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de 83,5 miliarde lei, la sfârşitul anului 2023.

 



Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!