11.8 C
București
miercuri, octombrie 16, 2024

Banking & Servicii financiare – Peste 6.500 de antreprenori au accesat în ultimii 2 ani la Stup, concept lansat de Banca Transilvania şi BT Mic, aproximativ 10.000 de soluţii financiare şi non-financiare şi au lansat 500 de noi afaceri – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Peste 6.500 de antreprenori au accesat în ultimii 2 ani la Stup, concept lansat de Banca Transilvania şi BT Mic, aproximativ 10.000 de soluţii financiare şi non-financiare şi au lansat 500 de noi afaceri, a anuntat vineri banca.

Până acum, la Stup au avut loc peste 12.500 de întâlniri unu-la-unu pentru consultanţă, iar peste 16.000 de persoane au participat la cursuri.

De asemenea, 500 de business-uri au ajuns în mediul online prin lansarea, cu suport din partea Stup, a site-ului afacerii, magazinului online sau prin implementarea unor campanii de marketing online.

Peste 6.500 de antreprenori au accesat în ultimii 2 ani la Stup, concept lansat de Banca Transilvania şi BT Mic, aproximativ 10.000 de soluţii financiare şi non-financiare şi au lansat 500 de noi afaceri, a anuntat vineri banca.

Până acum, la Stup au avut loc peste 12.500 de întâlniri unu-la-unu pentru consultanţă, iar peste 16.000 de persoane au participat la cursuri. De asemenea, 3.500 de afaceri mici şi start-up-uri au obţinut finanţare.

Una din trei soluţii de business accesate de antreprenori este digitală, ceea ce arată trendul de creştere a adopţiei soluţiilor noi. De asemenea, 500 de business-uri au ajuns în mediul online prin lansarea, cu suport din partea Stup, a site-ului afacerii, magazinului online sau prin implementarea unor campanii de marketing online.

“Stupul îşi continuă drumul început acum doi ani într-un mod autentic şi plin de valoare. În fiecare zi, antreprenorii ne calcă pragul pentru consultanţă, cursuri şi evenimente, pentru a accesa soluţii pentru dezvoltarea business-ului pe care îl au. Este ceea ce ne-am dorit de la început, să construim o comunitate, să creăm un spaţiu de dialog şi dezvoltare pentru antreprenori, mai ales pentru afacerile care sunt la început de drum. Cei doi ani ne-au depăşit aşteptările legate de modul în care piaţa a reacţionat la acest concept nou, ceea ce ne dă încredere să-i continuăm dezvoltarea., declară Cristina Sindile, CEO BT Mic.  

Pentru a intra în această comunitate, clientii deschid un cont de membru pe site-ul Stup.

Un studiu realizat recent la nivelul pieţei antreprenoriale din Bucureşti şi al comunităţii Stup arată că 44% dintre respondenţi consideră că afacerea va evolua la acelaşi nivel în următoarele 12 luni, iar 37% iau în considerare o creştere moderată. Online-ul este considerat prioritar pentru creşterea business-ului, cu toate că pentru majoritatea antreprenorilor (8 din 10) online-ul se rezumă la necesitatea unui site sau comunicarea printr-un canal de social media (6 din 10). În aceeaşi idee, marketplace-ul/magazinul online reprezintă o opţiune pentru doar 3 din 10 antreprenori.

Tot conform acestui studiu, 4 din 10 antreprenori se finanţează din surse proprii, iar 54% nu au încercat niciodată să ia un credit pentru business. Cu toate acestea, din cei 46% care au încercat sa ia o finanţare, 87% au primit răspuns pozitiv.

 

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!