3.7 C
București
duminică, decembrie 8, 2024

Retail – Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Carrefour România inaugurează oficial primul hipermarket din Bacău, în cadrul centrului comercial Supernova. Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, unul dintre acestea fiind remodelat și rebranduit în municipiul Bacău. Hipermarketul reprezintă primul format cu care

Carrefour România inaugurează oficial primul hipermarket din Bacău, în cadrul centrului comercial Supernova. Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, unul dintre acestea fiind remodelat și rebranduit în municipiul Bacău.

Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România, în 2001, și joacă un rol semnificativ, oferind cea mai variată gamă de produse, adresându-se tuturor categoriilor de clienți. Extinderea rețelei face parte din strategia omnichannel a companiei.

Situat în incinta centrului comercial Supernova, 2-4, str. Milcov 2A, hipermarketul dispune de o suprafață de vânzare de 6.000 mp și susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 170 de locuri de muncă.

Din sortimentația disponibilă la raft fac parte lactatele fabricate din ingrediente naturale de către producători locali și regionali „Cooperativa Agricolă Agrolact Moldova” cu brandul Huzur și „Almera SRL” cu brandul Panda; mezeluri produse de către compania regională „TCE 3Brazi”; legume și fructe de sezon de la producători români, mici, mijlocii și mari, cum ar fi „Agri Bio Ghindaoani” (verdeață) sau „Natur Champ” (ciuperci, verdeață), „Maxim Ionut” (castraveți cornichon), „Agromol Hurjuieni” (fructe sezon: capsuni, cireșe); produse proaspete, locale, din categoriile măcelărie și pește, livrate de către parteneri precum „Pescado SRL” (preparate din pește), „Serviciile Comerciale Române” (păstrăvul de Bicaz), „Agricola Bacău” (carne de pui și mezeluri), „Avastar” (carmangerie/ carcase de porc și vită).

Citiți și: Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A. Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul trimestru al acestui an. Prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, compania a înregistrat o creștere de 1,7% în termeni organici (excluzând achiziția Cora și rezultatele magazinelor deschise în ultimele 12 luni), potrivit raportului financiar.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!