17.9 C
București
vineri, iunie 14, 2024

Retail – Dulcinella vizează listarea în marile lanțuri de retail – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

După extinderea constantă a unităților de desfacere, producătorul de dulciuri și produse de cofetărie Dulcinella planifică relocarea fabricii de la Piatra Neamț la București, pe o suprafață de 19 000 m.p., precum și listarea în marile lanțuri de retail. Producătorul a achiziționat deja terenul de 19.000 de metri pătrați, cu o valoarea de tranzacționare de

După extinderea constantă a unităților de desfacere, producătorul de dulciuri și produse de cofetărie Dulcinella planifică relocarea fabricii de la Piatra Neamț la București, pe o suprafață de 19 000 m.p., precum și listarea în marile lanțuri de retail.

Producătorul a achiziționat deja terenul de 19.000 de metri pătrați, cu o valoarea de tranzacționare de 800.000 de euro, pasul următorul fiind listarea în marile lanțuri de retail, dar și producția de mărcă privată.

„Am analizat cu atenție piața în ultimii ani. Deși există deschidere spre zona de dulciuri artizanale, 70% dintre români folosesc preponderent lanțurile de retail pentru achiziția de dulciuri și produse de patiserie. Suntem hotărâți să păstrăm standardele înalte de calitate și în același timp să ajungem în casa fiecărui român. Așadar pasul următor este întrarea în supermarketuri, inclusiv sub private label, pentru fiecare dintre brandurile de retail. Recent am vizitat cea mai mare expoziție de private label PLMA, din Amsterdam. Am fost impresionat de câtă aglomerație creează standurile cu produse de patiserie și cofetărie, unde se adună retailerii europeni și reprezentați HoReCa, pentru a găsi producători care au capacitatea de a produce sub marcile lor. Aceasta deschidere ne încurajează și mai mult să urmăm strategia deja adoptată în acest sens”, a declarat Sergiu Diaconu, reprezentant acționari Dulcinella.

Dulcinella este un brand fondat în anul 2005, în Republica Moldova, activ în categoria de dulciuri și produse de cofetărie. Din 2019 s-a extins și în România cu peste 20 de magazine proprii în 10 orașe, dintre care 7 locații în București, având fabrică la Târgu Neamț și peste 120 angajati. Din 2024, aceasta este deținută de Cornelius H Group, un fond de investiții din Marea Britanie cu rădăcinile tot în Republica Moldova.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!