12.8 C
București
luni, mai 27, 2024

Retail – Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză cu -65% reducere garantată” în 26 de hipermarketuri din țară – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de anvergură națională în 26 de hipermarketuri din 16 orașe, în fiecare magazin fiind plasate...

În acțiunea comercială, clienții hipermarketurilor Auchan au avut posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu -65% față de prețul de la raft, pentru a doua oara, în data de 5 aprilie.

Între 22 și 124 de astfel de cărucioare „misterioase” au fost plasate în multiple hipermarketuri Auchan.

La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de anvergură națională în 26 de hipermarketuri din 16 orașe, în fiecare magazin fiind plasate, în medie, 70 de cărucioare „misterioase”.

În acțiunea comercială, clienții hipermarketurilor Auchan au avut posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu -65% față de prețul de la raft, pentru a doua oara, în data de 5 aprilie. Proiectul „Descoperă comoara din cărucior” presupune achiziția unui cărucior de cumpărături acoperit, fără a cunoaște conținutul. Între 22 și 124 de astfel de cărucioare „misterioase” au fost plasate în multiple hipermarketuri Auchan. Fiecare cărucior a conținut între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, electrocasnice, menaj, auto, bricolaj, etc, conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.

Cea mai rapidă epuizare de stocuri s-a înregistrat în magazinul Auchan Pitești Găvana, de unde clienții au achiziționat toate cărucioarele disponibile în doar 13 minute. În topul cu cele mai rapide vânzări s-au clasat ulterior hipermarketurile Auchan Drumul Taberei (15 minute) și Auchan Craiovița (25 de minute). În zece dintre magazine s-au vândut toate cărucioarele în mai puțin de o oră, în timp ce un singur client a cumpărat din Auchan Militari cinci cărucioare. Cea mai mare reducere de care a profitat un client a fost de 2.250 de lei, adică -65% din prețul de vânzare la raft, în valoare de 3.465 lei.

Potrivit reprezentanților companiei, campania are toate șansele să continue și în perioada următoare în diverse magazine Auchan. 

Recent, retailerul francez a anunțat că va lansa primul magazin complet automatizat de pe piața din România sub brandul Auchan GO, potrivit anunțtului făcut în premieră pe scena Conferinței Progresiv – Back to the Future, de către Tiberiu Dănețiu, Director de Marketing Auchan Retail România, și Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte Auchan Retail România.

„Auchan GO este un concept în care avem tehnologie, cunoaștem nevoile clienților și încercăm astfel să realizăm o experiență de cumpărături plăcută, fluidă. Fără case de marcat, fără coșuri, fără numerar – singurul lucru de care ai nevoie e aplicația Auchan și un card bancar înrolat în aplicație”, a explicat Tiberiu Dănețiu, pe scena Conferinței Progresiv – Back to the Future.

Mai exact, Auchan GO se va lansa în aprilie 2024 în București, cu o suprafață de aproximativ 70 de metri pătrați și peste 1.500 de SKU-uri din 20 de categorii. „Spațiul este dotat cu peste 70 de camere și 3.000 de senzori, pentru că este despre digitalizarea 100% a unui magazin fizic. Cu aceste tehnologii, vom ajunge să avem date despre interacțiunea consumatorilor cu fiecare produs în parte, date tranzacționale, date despre parcursul clienților. Toate acestea ne vor permite să înțelegem comportamentul și parcursul clientului, iar asta va ajuta la luarea deciziilor în timp real. Ajungem să avem date la secundă în legătură cu comportamentul clienților în magazin”, a adăugat Teodor Șerban.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi. 

Compania pune la dispoziția clienților multiple modalități de comandă online, prin magazinul  auchan.ro și aplicatia Auchan, precum și o gamă largă de servicii de ridicare a comenzilor: din magazine, prin Click&Collect sau din parcarea acestora prin Auchan Drive, dar și soluții de livrare națională standard sau expres.
 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!