17.8 C
București
duminică, octombrie 6, 2024

Retail – Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză” – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Retailerul Auchan a lansat, în premieră, pe plan local, conceptul „căruciorului surprinză”. Sub titlul „Descoperă comoara din cărucior” Auchan a oferit vineri, 29 martie, clienților săi din hipermarketurile Auchan Sibiu, Craiova Electroputere și Târgu Mureș Plaza Mall, posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu -65% față de prețul de la raft, puse

Retailerul Auchan a lansat, în premieră, pe plan local, conceptul „căruciorului surprinză”. Sub titlul „Descoperă comoara din cărucior” Auchan a oferit vineri, 29 martie, clienților săi din hipermarketurile Auchan Sibiu, Craiova Electroputere și Târgu Mureș Plaza Mall, posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu -65% față de prețul de la raft, puse de angajații Auchan în cărucioare închise. O acțiune comercială cu câștig garantat pentru clienți care s-au dovedit foarte încântați să descopere ce produse au fost ascunse în coșurile „misterioase”.

Fiecare coș conținea între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, produse de menaj, de îngrijire a casei, decorațiuni etc., conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.

În mai puțin de 2 ore, toate cele 150 de cărucioare au fost vândute, unii clienți cumpărând chiar mai multe simultan. O bună parte dintre ei au ajuns mai devreme de începerea vânzării, special pentru a „vâna” aceste „comori” din cărucioare. Pentru coșuri cu valori între 540-1450 lei, clienții au plătit cu 65% mai puțin, adică între 200-500 lei.

Acțiunea va continua și în alte magazine Auchan, ziua și ora urmând a fi comunicate în social media și pe site-ul retailerului. Mai multe detalii despre această acțiune pot fi consultate în regulamentul campaniei, disponibil in magazinele participante și pe www.auchan.ro.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi. 

Compania pune la dispoziția clienților multiple modalități de comandă online, prin magazinul  auchan.ro și aplicatia Auchan, precum și o gamă largă de servicii de ridicare a comenzilor: din magazine, prin Click&Collect sau din parcarea acestora prin Auchan Drive, dar și soluții de livrare națională standard sau expres.
 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!