16 C
București
joi, mai 23, 2024

Retail – Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea Aurel Vlaicu numărul 14, în incinta complexului comercial AFI Arad, și reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România în 2001 și care rămâne în poziția de format strategic la

Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea Aurel Vlaicu numărul 14, în incinta complexului comercial AFI Arad, și reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România în 2001 și care rămâne în poziția de format strategic la nivelul întregii rețele, oferind cea mai variată gamă de produse. Extinderea rețelei face parte din planul omnichannel al companiei de a-i întâmpina pe clienți cu produsele preferate, atât în magazinele fizice, cât și online.

„Inaugurarea celui de-al 46-lea hipermarket din România, la Arad, vine în completarea modelului nostru omnichannel local, prin prezența tuturor formatelor Carrefour în oraș: hipermarket, supermarket, magazine de proximitate express și magazine de tip discount, Supeco, precum și a soluțiilor de e-commerce, Bringo, Glovo și Carrefour.ro. Suntem un jucător complet pe piața de retail, cu un portofoliu relevant de formate, motiv pentru care, cu fiecare deschidere, ne reînnoim angajamentul de a oferi românilor cele mai bune produse și servicii. În plus, pe lângă expansiunea noastră strategică, vom trata cu prioritate modernizarea magazinelor Carrefour, cu obiectivul de a îmbunătăți experiența de cumpărare pentru clienți”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, COO Carrefour România.

Hipermarketul din Arad este deschis de luni până duminică, între orele 08:00 – 22.00. Cu o suprafață de vânzare de 5.800 de metri pătrați, magazinul pune la dispoziția clienților un mix de cinci case tradiționale și nouă case de tip self checkout și oferă multiple opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, prin gama variată de fructe și legume proaspete, românești, preparate tradiționale, produse bio, selecția extinsă de vinuri cu tradiție, precum și specialități de la producătorii locali și regionali, mici, mijlocii și mari.

Carrefour se angajează să ofere o gamă variată de produse locale, printre care se regăsesc lactatele de la Lacto Food, Simultan și Helvetica Milk, mezelurile și produsele proaspete din carne românească de porc de la Casa Muscă, pâinea proaspătă și produsele de panificație de la SC Palmar Vali, cu pâinea de Pecica, Ratio West și Brutăria Super, precum și o selecție de produse de cofetărie SC Lubianco Junior Arad și Cofetăria Trandafirul Timișoara, dar și fructe și legume de la fermierii români din Grădina Noastră.

Alte produse de origine locală pe care clienții le pot găsi în magazin sunt:

brânzeturi artizanale fabricate din ingrediente românești, 100% naturale, din cel mai nou program Carrefour, Poftim Brânza Românească;
– vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc; acesta cuprinde etichete regionale, inclusiv din regiunea Transilvania sau Banat, de la crame recunoscute pe plan local: Domeniile Boieru, Villa Vinea, Teaca, Pivnița Savu, Dealul Dorului sau Jidvei, cu soiuri apreciate de către pasionații de vin, precum Sauvignon Blanc, Fetească Regală, Muscat Ottonel, Chardonnay, Pinot Noir, etc;
– Bunătăți de soi specifice sezonului, de la Cooperativa Grădina Noastră din Zărand – singura din Arad – care livrează în proximitate produse proaspete precum: varză, ardei, vinete, verdețuri, castraveți, cartofi, mere;
– fructe și legume românești de la cooperativele agricole Grădina Noastră din Vărăști, Brezoaele, Însurăței, Tg. Secuiesc și Voinești;
– produse marcă proprie din gamele consacrate Drag de România, Carrefour La Piață, Creștem România Bio, Filiera Calității, dar și mărci naționale și internaționale;


Citește și Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România


Din 1 noiembrie, arădenii vor avea posibilitatea să acceseze cele peste 30.000 de produse, atât în magazinul fizic, cât și online, prin intermediul aplicației Carrefour, al site-ului carrefour.ro sau al platformelor partenere Bringo și Glovo. În plus, magazinul include în oferta sa și produse non-alimentare din universul de curățenie, cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă și grădină, produse cosmetice sau jucării, precum și zona Carrefour Carusel, un spațiu dedicat universului extins de oferte și promoții. Totodată, noua colecție de haine TEX, potrivite pentru sezonul rece, va fi disponibilă încă de la deschidere.

Mai mult, pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum transferul de bani prin MoneyGram, bilete loto prin Loteria Română, carduri cadou, atât Carrefour, cât și de la parteneri (IKEA, Lensa, Roblox, etc.). De asemenea, cu ajutorul cardului Direct de la Carrefour, clienții pot beneficia de plata în rate a produselor achiziționate, precum și de 5% cashback din valoarea coșului de cumpărături.

Cu ocazia deschiderii, clienții pot consulta cataloagele cu oferte și promoții speciale și participa la cele două tombole cu premii. În perioada 1 – 30 noiembrie se desfășoară prima tombolă, prin care clienții au șansa să câștige unul dintre cele 100 de carduri cadou în valoare de 500 de lei fiecare, în schimbul unui bon de cumpărături în valoare de minimum 100 de lei înregistrat pe site-ul carrefour. 

Prin intermediul programului Act For Good, disponibil în aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte de loialitate pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.

Carrefour continuă demersul de modernizare a magazinelor din toată țara, folosind avantajele tehnologiei pentru a face experiența de cumpărături cât mai ușoară și plăcută. Dincolo de casele 100% self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv pentru toată lumea, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul ei, pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, iar experiența devine simplă și rapidă.

 

 

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!