22 C
București
luni, iulie 22, 2024

Retail – Carrefour se asociază cu Netflix pentru a câștiga noi clienți – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Retailerul francez Carrefour a încheiat un parteneriat cu Netflix prin care încearcă să atragă mai mulți abonați pentru programul Carrefour Plus din zonele Rouen și Bordeaux din Franța, scrie esmmagazine.com. Abonații Carrefour Plus vor beneficia de o reducere de 10% a prețurilor pentru toată sortimentația private label și un abonament la Netflix Standard pentru 5,99

Retailerul francez Carrefour a încheiat un parteneriat cu Netflix prin care încearcă să atragă mai mulți abonați pentru programul Carrefour Plus din zonele Rouen și Bordeaux din Franța, scrie esmmagazine.com.

Abonații Carrefour Plus vor beneficia de o reducere de 10% a prețurilor pentru toată sortimentația private label și un abonament la Netflix Standard pentru 5,99 euro pe lună. Această este o premieră pentru Netflix, companie care nu a încheiat până acum niciun parteneriat cu un retailer important.

”Prin programul Carrefour Plus, încheiat în parteneriat cu Netflix, vrem să ne ajutăm clienții să nu facă compromisuri între mâncare și divertisment”, a spus Caroline Dassié, executiv în cadrul grupului Carrefour.

La rândul său, Laurent Uguen, Director de Vânzări Netflix, parteneriatul va permite companiei să aibă un conținut accesat de o audiență din ce în ce mai largă.

De asemenea, cumpărătorii care se vor abona la acest program vor beneficia de livrări gratuite în cazul în care comanda va depăși 60 de euro. În plus, zece locații Carrefour vor comercializa produse inscripționate cu logo Netflix, incluzând căni, figurine, tricouri, genți și postere.

Grupul francez Carrefour a anunțat o performanță financiară solidă pentru al treilea trimestru al anului, cu vânzări în creștere cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut și 31% creștere pentru e-commerce. Valorile pieței locale în termeni comparabili plasează Carrefour România pe poziția a treia în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri în Europa. Concret, în România creșterea  fost de 4,5% like-for-like, retailerul înregistrând o dinamică solidă, cu o creștere a traficului în magazine.

La începutul lunii noiembrie, Carrefour a anunțat finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada următoare, cele 10 hipermarketuri și cele nouă magazinele de proximitate nou achiziționate vor intra într-un proces treptat de rebranding, care urmează să fie finalizat la sfârșitul anului 2024. Tranzacția anunțată în luna aprilie a acestui an a fost aprobată de către Consiliul Concurenței la finalul lunii octombrie 2023. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!