2.5 C
București
marți, ianuarie 31, 2023

Retail – Carrefour va lansa un nou format de magazine în Europa – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Lansat pe piața din Brazilia în 1962 de către Alcides Parizotto, Atacadão a fost achiziționat de Carrefour în 2007 pentru 825 de milioane de euro.

În prezent, sub acest format operează în Brazilia 283 de magazine fizice și un magazin online în 170 de orașe, cu aproximativ 60.000 de angajați, iar acest format generează aproximativ 50% din vânzările Carrefour în Brazilia.

Promovându-se ca fiind la limita dintre un hypermarket și un wholesaler, Atacadão oferă produse cu un preț cu 10-15% mai mic decât magazinele standard.

Retailerul francez Carrefour se pregătește să lanseze în perioada următoare formatul său de hard discount cash&carry Atacadão în Europa, scrie Esmmagazine.com.

Formatul este disponibil deja pe piețele din Brazilia și Maroc. Recent, Alexandre Bompard, Președintele grupului Carrefour, a confirmat planurile de a testa noul format în Franța din toamna anului viitor.

Potrivit presei franceze, primul magazin Atacadão ar urma să se deschidă în Seine-Saint-Denis, unde un hypermarket Carrefour va fi transformat în noul format importat din Brazilia.

Lansat pe piața din Brazilia în 1962 de către Alcides Parizotto, Atacadão a fost achiziționat de Carrefour în 2007 pentru 825 de milioane de euro. În prezent, sub acest format operează în Brazilia 283 de magazine fizice și un magazin online în 170 de orașe, cu aproximativ 60.000 de angajați, iar acest format generează aproximativ 50% din vânzările Carrefour în Brazilia. În Maroc Atacadão deține trei magazine, în Tanger, Fez și Oujda.

Promovându-se ca fiind la limita dintre un hypermarket și un wholesaler, Atacadão oferă produse cu un preț cu 10-15% mai mic decât magazinele standard. Strategia sa nu se bazează pe promoții, ci, mai degrabă, pe prețuri mici pe tot parcursul anului. Oferta de produse este una limitată și se rezumă la circa 10.000 de articole food și non-food, în special marci private.

Citiți și: Care sunt direcțiile strategice pe care mizează Carrefour pentru transformare în următorii 4 ani

Carrefour intenționează să aloce un buget de aproximativ 150 de milioane de euro pentru expansiunea formatului Atacadão, ținta fiind atingerea unui număr de 470 de magazine în Brazilia.

Carrefour România a raportat o cifră de afaceri de 672 de milioane de euro pentru cel de-al treilea trimestru al acestui an, în creștere cu 8,8% în termeni comparabili față de aceeași perioadă a anului precedent. Astfel, piața locală înregistrează, din nou, a doua cea mai mare creștere la nivel european, cu o tendință de creștere stabilă și solidă de 8,8% în termeni comparabili, într-un context de inflație ridicată.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!