12.8 C
București
luni, mai 27, 2024

Retail – Discounterul rus Mere ia în calcul expansiunea pe piața din Ungaria – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Potrivit unei informări trimise de către retailer furnizorilor ungari în luna februarie a acestui an, Mere are planuri ambițioase privind deschiderea a 200 de magazine în Ungaria în următorii trei ani, concentrându-se inițial pe expansiunea în Budapesta...

Fondat în anul 2009, Mere gestionează o rețea de aproximativ 2.500 de magazine în 20 de țări, inclusiv în Belgia, Cehia, Estonia, Kazakhstan, Rusia, China, Germania, Polonia, Lituania, Letonia, România, Vietnam, Bielorusia, Serbia, Spania, Grecia și Azerbaijan.

Cu un model de business similar Aldi și Lidl, însă mult mai simplificat, Mere oferă clienților o sortimentație limitată la aproximativ 1.500 de SKU-uri la prețuri semnificativ reduse.

Discounterul rus Mere, prezent în 20 de țări, ia în calcul extinderea rețelei sale de supermarketuri în Ungaria, scrie Retaildetail.eu.

Potrivit unei informări trimise de către retailer furnizorilor ungari în luna februarie a acestui an, Mere are planuri ambițioase privind deschiderea a 200 de magazine în Ungaria în următorii trei ani, concentrându-se inițial pe expansiunea în Budapesta. Aici retailerul rus intenționează să inaugureze 20 de magazine în următoarele 12 luni.

Fondat în anul 2009, Mere gestionează o rețea de aproximativ 2.500 de magazine în 20 de țări, inclusiv în Belgia, Cehia, Estonia, Kazakhstan, Rusia, China, Germania, Polonia, Lituania, Letonia, România, Vietnam, Bielorusia, Serbia, Spania, Grecia și Azerbaijan.

Cu un model de business similar Aldi și Lidl, însă mult mai simplificat, Mere oferă clienților o sortimentație limitată la aproximativ 1.500 de SKU-uri la prețuri semnificativ reduse. Magazinele au o suprafață de aproximativ 1.000 mp, cu un design minimalist, produsele fiind expuse pe paleți. Consumatorii targetați fac parte din familii cu venituri mici sau medii.

Expansiunea retailerului rus pe piața din Europa a fost frânată în 2022 pe fondul sancțiunilor impuse ca urmare a războiului din Ucraina, compania fiind forțată să închidă magazine din Austria, Belgia, Franța, Germania, Spania și Marea Britanie. Între timp, Mere a revenit pe piața de retail din Belgiacu brandul MyPrice.

În plus, Mere și-a orientat strategia de expansiune spre Europa Centrală și de Est. Spre exemplu, în Serbia numărul magazinelor aproape s-a triplat de la 13 la 30 de locații într-un singur an, generând venituri de 48 de milioane de euro. În mod similar, cele 24 de magazine Mere din Lituania au înregistrat vânzări de 50 de milioane anul trecut. Venituri record au fost înregistrate de Mere și pe piața din Rusia, unde retailerul a ajuns la pragul de 5 miliarde de euro.

Pe piața din România, retailerul și-a făcut intrarea în 2018, primul magazin fiind inaugurat în Snagov.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!