2.5 C
București
joi, ianuarie 23, 2025

Retail – Lagardere Travel Retail vrea să deschidă 15 magazine Inmedio noi în acest an – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Lagardere Travel Retail continuă să își consolideze poziția pe piața locală prin investiții cumulate record de peste 11 milioane de euro în 2024, de cinci ori mai mari decât în 2023.

Anul trecut, Lagardere Travel Retail a înregistrat un număr total de 40 milioane de tranzacții în rețeaua sa de peste 300 de magazine.

În 2024, din totalul celor 35 de noi deschideri programate de Lagardere Travel Retail, 15 vor fi magazine Inmedio noi.

Lagardere Travel Retail continuă să își consolideze poziția pe piața locală prin investiții cumulate record de peste 11 milioane de euro în 2024, de cinci ori mai mari decât în 2023.

Magazinele Inmedio au reprezentat și în 2023 principalul motor de creștere pentru companie în urma extinderii cu 20 de magazine. Anul trecut, Lagardere Travel Retail a înregistrat un număr total de 40 milioane de tranzacții în rețeaua sa de peste 300 de magazine. 

În 2024, din totalul celor 35 de noi deschideri programate de Lagardere Travel Retail, 15 vor fi magazine Inmedio noi. Dintre acestea, trei unități s-au deschis deja în galeriile Kaufland din Zalău, Vișeul de Sus și Constanța, alte două magazine urmând să fie inaugurate o data cu deschiderea Arges Mall în cursul lunii aprilie.

„Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea. Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate, pentru care rămînem un partener stabil și de încredere pe segmentul comerțului de conveniență”, a declarat Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România.

Lagardere Travel Retail a deschis la finalul anului trecut un flagship Inmedio store în centrul comercial Promenada Mall din București, un punct de referință pentru întreaga rețea. Gândit să apropie cât mai mult generația Z de brand-ul Inmedio, noua unitate a introdus noi concepte de produse preferate de tineri, precum produse din universul Manga, figurine Funko Pop, o selecție de cărți destinate adolescenților, băuturi răcoritoare de nișă, cea mai mare selecție de colecții de stickere din Romania sau produse personalizate realizate de Federația Română de Fotbal pentru fanii echipei naționale. De asemenea, Inmedio din Promenada Mall are cel mai mare spațiu dedicat publicațiilor de presă internațională din România.

Prin noile deschideri programate anul acesta, Lagardere Travel Retail va depăși 320 de magazine la nivelul întregii țări. Cele mai multe magazine ale companiei multi-brand se regăsesc în centre comerciale (modern retail), urmate de cele situate în centrele de afaceri, aeroporturi, gări și spitale.

Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor, cu cea mai îndelungată experiență în satisfacerea nevoilor călătorilor și partenerilor, prin toate cele 3 linii de business: Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice. Lagardère Travel Retail operează peste 5.120 de magazine în aeroporturi, gări și alte platforme, în 42 de țări, și a generat vânzări de 6,6 miliarde de euro în 2023.

În România, compania este prezentă de 28 de ani pe piața comerțului în zonele de tranzit urban (aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri), și operează o rețea de 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, sub șase branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!