2.2 C
București
sâmbătă, ianuarie 18, 2025

Retail – Lidl Franța vrea să cumpere 600 de magazine Casino și Monoprix – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Compania a trimis o scrisoare, semnată de Kenneth Mc Grath, director general, către fondul de investiții Attestor, subliniind intenția de a achiziționa 300 de magazine Monoprix și 300 de unități Casino.

În primul trimestru din 2023, canalul de discount a raportat o creștere de 0,4% a cotei pe care o deține pe piața franceză, până la 11%, potrivit datelor Kantar.

Groupe Casino a raportat în al doilea trimestru din acest an o scădere de 6,6% a vânzărilor din Franța, după o contracție de 4,6% în primele trei luni din 2023.

Discounterul Lidl intenționează să achiziționeze 600 de magazine operate de Casino și Monoprix în Franța, scrie Esmmagazine.com.

Compania a trimis o scrisoare, semnată de Kenneth Mc Grath, director general, către fondul de investiții Attestor, subliniind intenția de a achiziționa 300 de magazine Monoprix și 300 de unități Casino. Interesul companiei de a cumpăra supermarketurile Casino nu este surprinzător dacă luăm în considerare cota de piață a acestuia. În primul trimestru din 2023, canalul de discount a raportat o creștere de 0,4% a cotei pe care o deține pe piața franceză, până la 11%, potrivit datelor Kantar. Cei mai importanți jucători sunt Lidl (8%) și Aldi (3% cotă de piață).

Citiți și: Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate

Groupe Casino a raportat în al doilea trimestru din acest an o scădere de 6,6% a vânzărilor din Franța, după o contracție de 4,6% în primele trei luni din 2023. La nivel de formate de magazine, hipermarketurile au raportat o scădere de 17,1% în al doilea trimestru, în timp ce supermarketurile au experimentat o contracție de 13,9% a vânzărilor. În schimb, Monoprix a afișat o creștere de 2,2% a vânzărilor. Mai mult, compania estimează o scădere a veniturilor anuale sub 300 de milioane de euro, după ce inițial planul de business includea o țintă de 440 de milioane de euro pentru acest an.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări. În prezent, Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailerul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. 

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!