18 C
București
joi, mai 23, 2024

Retail – Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un nou concept de retail, mai sustenabil, scrie esmmagazine.com. Magazinul online de vinuri al Lidl Spania cuprinde 23 de soiuri de vinuri cu specific local, dar și sortimente premiate la nivel internațional. Prețul mediu al unei sticle

Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un nou concept de retail, mai sustenabil, scrie esmmagazine.com.

Magazinul online de vinuri al Lidl Spania cuprinde 23 de soiuri de vinuri cu specific local, dar și sortimente premiate la nivel internațional. Prețul mediu al unei sticle de vin este de 2,6 euro. Discounterul comercializează, de asemenea, multipackuri de două, trei, patru sau șase vinuri, cu prețuri pornind de la aproximativ 10 euro. Magazinul vinde și accesorii dedicate industriei vinului.

Pe de altă parte, Lidl intenționează să deschidă în Italia un nou concept de magazin situat în zona sustenabilității. Magazinul va fi situat în partea de nord a țării și urmează să fie inaugurat în vara anului viitor.

Retailerul german utilizează deja materiale reciclate în proporție de 60% pentru produsele din noile magazine. Subsidiara din Italia a Lidl se focusează pe construirea de magazine autonome din punct de vedere energetic.

Citiți și: Marco Giudici, Lidl România: „Prețurile mici nu sunt singurul lucru important pentru clienți în zilele noastre”

Totodată, Lidl Italia va investi 800 de milioane de euro în următorii doi ani în extinderea numărului de magazine și centre de distribuție, cu accent pe zona de sud. Următorul hub este planificat pentru vara anului 2024, în Sardinia. În plus, retailerul va deschide o nouă platformă logistică în Sicilia, ajungând la 13 astfel de facilități.

Discounterul german Lidl are în plan intrarea pe piețele de retail din Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Macedonia de Nord și Kosovo, după inaugurarea cu succes a primelor magazine din Croația, Slovenia și Serbia

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl operează în prezent peste 12.200 de magazine și peste 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

În România, Lidl deține peste 300 de magazine și 6 centre logistice. Cu o creștere a businessului de 24%, Lidl România și-a consolidat poziția de lider al pieței de retail pentru al doilea an consecutiv, ajungând la finalul lui 2022 la afaceri de 18,49 miliarde de lei.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!