1.3 C
București
vineri, decembrie 6, 2024

Retail – Penny deschide magazinul cu numărul 360 la nivel național – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în Segarcea, județul Dolj.

Designul magazinelor Penny oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO - produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară.

19-21, în orașul Segarcea din județul Dolj, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00.

Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în Segarcea, județul Dolj. Inaugurarea noi locații vine doar la câteva zile după deschiderea a alte patru magazine în județele Satu Mare, Constanța, Dâmbovița și Vâlcea.

Designul magazinelor Penny oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente. Noul magazin Penny și întâmpină clienții cu soluții practice, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Situat pe strada Unirii nr. 19-21, în orașul Segarcea din județul Dolj, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00. Oferă 85 de locuri de parcare, din care 3 pentru persoane cu dizabilități, iar suprafața interioară de vânzare este de 858.35 mp.

„În 2023 ne vom concentra pe atingerea targetului de a deschide încă 35-40 de magazine în țară. Pe lângă asta, o altă prioritate este proiectul nostru 3RO și aducerea și semnalizarea la raft a produselor care respectă acest concept – să aibă ingredientul principal din România, să fie procesate și ambalate în țară. În curând împreună cu Academia de Studii Economice vom lansa un studiu care vorbește despre strategiile pentru echilibrarea balanței comerciale a României prin stimularea și susținerea producției naționale”, declara Daniel Gross, CEO Penny România, într-un interviu acordat Progresiv. 

Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 360 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!