În mai puțin de șase luni de când Profi a lansat proiectul Via Profi acesta a ajuns să cuprindă peste 200 de producători locali din 10 județe, iar în perioada următoare platforma va oferi o imagine din ce în ce mai amplă a gustului autentic tradițional din toate județele.
Accesibilă gratuit, platforma permite căutarea și contactarea directă a producătorilor, grupați pe domenii și județe. Prima pagină a platformei oferă recomandări vizuale, cu imagini mari și sugestive, iar la fiecare nouă accesare a platformei, apar noi recomandări.
„Via Profi este un instrument de explorare culinară care te însoțește prin țară și te ajută să descoperi oameni pasionați și dedicați, care îți oferă ocazia să le treci pragul și să le guști bunătățile! Călătorind local, mâncând sănătos, trăind și spunând mai departe povestea acestor experiențe contribuim cu toții la continuarea tradițiilor într-un mod sustenabil și cu grijă față de noi toți și față de natură. Via Profi este drumul imaginar care leagă întreaga Românie prin intermediul artizanilor săi culinari și ne ajută nu doar să pornim într-o altfel de călătorie, ci și să susținem un stil de viață sănătos pentru noi și pentru economia locală”, afirmă Călin Costinaș, directorul general adjunct Profi.
Retailerul se implică direct în întregul proces – de la pregătirea produselor pentru vânzare, oferind consiliere și suport complet, până la promovare și încurajarea cât mai multor români să descopere gustul autentic românesc și pe artizanii lui.
Citește și Profi, creștere de 25% a vânzărilor în primul trimestru
Platforma Via Profi este completată permanent cu noi producători sugerați de vizitatori, descoperiți de echipele Profi sau care se înscriu folosind formularul de contact. De la produse proaspete autentice, la delicii gastronomice, produsele de pe Via Profi permit o altfel de explorare a bogăției culturale a țării și un sprijin real pentru comunitățile locale. Mai mult, antreprenorii locali care caută sfaturi avizate le pot descoperi prin intermediul blogului Via Profi, locul unde sunt prezentate și povești din România gustului bun.
„Încurajăm producătorii locali, făcându-le loc în magazinele noastre, unde nu doar că sunt bineveniți, dar îi și susținem să își vândă produsele fără a le impune o cantitate minimă sau să se adapteze la producția de masa”, declară Gabriela Sîrbu, directorul de sustenabilitate al rețelei de retail și coordonatoarea acestui program.
Cu 28.000 de angajați în 1.654 de magazine proprii și Partener prezente în aproape 800 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. Profi Super, Profi City, Profi Go și Profi Loco, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care în fiecare zi își fac cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din produsele rețelei provin de la furnizori din România.
Profi, retailer deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, a înregistrat în primul trimestru al acestui an o creștere de 25% la nivelul cifrei de afaceri prin comparație cu primul trimestru al anului 2022. Pentru întreg anul 2023, compania stimează un plus de 15% la nivelul cifrei de afaceri.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).