25 C
București
miercuri, iulie 16, 2025

Retail – Auchan România extinde portofoliul de băuturi cu un vin dedicat echipei FC Rapid – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Vinul oficial al rapidiștilor costă 19,90 lei, iar timp de o lună, până pe 18 iunie, membrii MyCLUB Auchan au parte de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la achiziție.

Auchan România are în portofoliu 373 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 333 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 320 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Potrivit celor mai recente date oficiale disponibile, Auchan a raportat pe piața in România o cifră de afaceri de 6,33 miliarde de lei în 2021, în creștere cu 14% față de anul precedent.

Auchan România continuă dezvoltarea parteneriatului cu FC Rapid și introduce în gama sa vinul oficial al echipei de fotbal. Lansarea a avut loc în Auchan Crângași, urmând ca vinul să fie disponibil și în alte magazine din București și pe auchan.ro.

Colecția de vinuri Povestea Alb Vișinie este produsă de Domeniile Averești și este inspirată din valorile și culorile echipei din Giulești.

„Suntem încântați să dezvoltăm parteneriatul cu FC Rapid și să oferim noi produse și experiențe fanilor Rapid și clienților noștri. Lansăm cu multă bucurie și emoție, împreună cu suporterii din rândul clienților și angajaților, vinul Povestea Alb Vișinie în magazinul nostru Auchan Crângași din comunitatea giuleșteană, într-o primă etapă, urmând ca acesta să fie disponibil în rețeaua noastră în perioada următoare. Am pregătit o serie de avantaje suplimentare prin programul nostru de fidelitate și abia așteptăm luna iuniepentru a sărbători alături de FC Rapid centenarul echipei”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România. 

Vinul produs de Domeniile Averești în viile proprii din Podgoria Huși este disponibil în două sortimente: Sauvignon Blanc – Alb demisec și Cabernet Sauvignon roșu-vișiniu sec.

„Am primit două provocări frumoase: să creăm vinuri care să onoreze o echipă și să ne asumăm continuitatea unui produs de pus la loc de cinste. Credem cu tărie în faptul că pe lângă calitatea cu care am obișnuit iubitorii de vin, munca și pasiunea din spatele noii colecții fac cinste atât clubului, cât și consumatorilor”, a declarat Rareș Florea, Country Manager Domeniile Averești.

Vinul oficial al rapidiștilor costă 19,90 lei, iar timp de o lună, până pe 18 iunie, membrii MyCLUB Auchan au parte de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la achiziție. 

Auchan România are în portofoliu 373 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 333 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 320 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Potrivit celor mai recente date oficiale disponibile, Auchan a raportat pe piața in România o cifră de afaceri de 6,33 miliarde de lei în 2021, în creștere cu 14% față de anul precedent.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!