35.2 C
București
luni, august 8, 2022

Ce este?

Instrumentul este folosit pentru a facilita inovarea, deoarece, prin valorificarea expertizei și abilităților unui grup extins,  reunind specialiști din medii conexe și cu experiențe diferite, procesul de inovare din cadrul organizației va beneficia de o varietate de idei. Prin crowdsourcing puteți implica clienții curenți și potențiali în viața și activitatea companiei, crescând astfel interesul și loialitatea față de brand.

Etapele procesului de crowdsourcing

Beneficii

Acest formular permite companiei să structureze în mod simplu și concis problematica generării de idei și soluții de inovare și să identifice prin intermediul crowdsourcing-ului noi perspective, cauzele mascate ale unor probleme și soluții inovative, care în alte circumstanțe nu s-ar fi descoperit, deoarece din surse externe se pot identifica soluții neașteptate

Cum se utilizează?

În completarea formularului de mai jos aveți în vedere următorii pași:

  • Pasul 1: Proiectați exercițiul de crowdsourcing, subiectul și instrucțiunile pentru cei implicați – Ce urmărește acest proces? (de ex. să genereze idei pentru un produs, un serviciu sau un proces; să rezolve o problemă) Care este amploarea provocărilor? Ce criterii vor fi folosite pentru a determina succesul unei sugestii? Care este perioada de timp acordată efortului de crowdsourcing? Răspunsul la aceste întrebări va clarifica procesul de crowdsourcing pentru toți cei implicați.
  • Pasul 2: Alegeți o platformă de crowdsourcing – Stabiliți dacă veți utiliza anumite rețele de socializare, website-ul organizației sau o platformă software special concepută pentru a genera idei. Este recomandat să automatizați întregul proces.
  • Pasul 3: Promovați efortul și recrutați participanți – Prezentați subiectul efortului de crowdsourcing, astfel încât să se creeze entuziasm și să asigure angajamentul părților implicate.
  • Pasul 4: Gestionați procesului – Răspundeți la întrebările participanților și comunicați termenele limită sau orice modificări notabile pe care participanții ar trebui să le cunoască. În acest pas, participanții ar trebui să cunoască obiectivele și modul în care ideile lor vor fi evaluate.
  • Pasul 5: Selectați o idee și finanțați-o – Cea mai bună idee ar trebui să fie prezentată astfel încât să genereze recunoaștere și apreciere pentru inițiatorului său și să evidențieze modul în care ideea va fi finanțată și dezvoltată în viitor.

Managerii pot folosi platforme de social media, programe software și diverse documente de prezentare pentru a comunica și a urmări ideile propuse.

În cele ce urmează veți putea aplica acest instrument pe specificul propriei companii. După salvarea rezultatului (intermediar sau final), acesta va fi trimis pe email persoanei care a completat, iar pentru utilizatorii logați acesta poate fi accesat într-un dashboard propriu, unde formularul poate fi ajustat și îmbunătățit in permanență.

Utilizați instrumentul

Loading

Cum poți crește vizibilitatea afacerii tale?

spot_img

Descoperă Management PRO!

Distribuie instrument!

spot_img

Descoperă alte instrumente

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!