35.2 C
București
luni, august 8, 2022

Ce este?

Strategia de marketing digital include orice mijloc de promovare a unui produs sau serviciu care utilizează un dispozitiv electronic sau internetul. De exemplu, marketingul digital se poate referi la utilizarea motoarelor de căutare, a rețelelor sociale sau a campaniilor de e-mail marketing pentru a se conecta cu actualii sau potențialii clienți. Marketingul digital este esențial pentru a rămâne competitivi în orice industrie, deoarece clienții consultă website-urile companiei pentru a afla mai multe despre ofertele lor.

Beneficii

Marketingul digital oferă o serie de beneficii. Companiile care folosesc marketingul digital sunt capabile să scurteze calea de la interes la achiziție, deoarece informațiile potrivite sunt prezentate la momentul potrivit. În plus, menținerea legăturii cu clienții potențiali și actuali poate susține relațiile, care au un potențial mai mare de a deveni surse de profit pe termen lung. În cele din urmă, marketingul digital poate ajuta la creșterea gradului de conștientizare asupra companiei.

Structurarea modului de adresare a diverselor categorii de clienți în cadrul strategiei de marketing digital vă poate permite să creșteți loialitatea clienților prin comunicări frecvente, să implicați clientul în fiecare etapă a procesului de cumpărare, să vizați publicul potrivit și să generați un flux susținut de oportunități de vânzare. De asemenea, puteți să optimizați rentabilitatea costurilor de marketing și să generați rate de conversie mai bune, măsurând cu precizie toate rezultatele și sporind credibilitatea brandului companiei.

strategia de marketing digital
Etapele strategiei de marketing digital

Cum se utilizează?

Marketingul digital este similar cu cel tradițional prin faptul că ambele implică o dorință și un efort de a crea și de a menține o relație reciproc avantajoasă cu un client.

Cheia unei campanii de marketing digital de succes este poziționarea companiei în mediul în care se regăsesc deja clienții țintă ai acesteia și folosirea de metode specifice pentru a realiza o conexiune cu ei. Acest lucru ar putea implica indicarea modului în care ofertele companiei abordează nevoile și problemele lor sau menținerea lor la curent cu știrile din industrie sau noutățile din cadrul companiei prin e-mail-uri sau reclame targetate.

În plus, website-ul companiei poate fi optimizat astfel încât să apară în rezultatele căutării atunci când un client utilizează anumite cuvinte cheie.

Instrumente complementare

Instrumentele utilizate pentru a elabora strategia de marketing digital variază în complexitate, totuși majoritatea motoarelor de căutare și a rețelelor social media oferă opțiuni pentru a urmări rezultatele campaniilor de marketing. Sunt disponibile, de asemenea, diverse programe software ce monitorizează rezultatele în acest sens.

În cele ce urmează veți putea aplica acest instrument pe specificul propriei companii. După salvarea rezultatului (intermediar sau final), acesta va fi trimis pe email persoanei care a completat, iar pentru utilizatorii logați acesta poate fi accesat într-un dashboard propriu, unde formularul poate fi ajustat și îmbunătățit in permanență.

Utilizați instrumentul

Loading

Cum poți crește vizibilitatea afacerii tale?

spot_img

Descoperă Management PRO!

Distribuie instrument!

spot_img

Descoperă alte instrumente

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!