35.2 C
București
luni, august 8, 2022

Ce este?

Strategia de intrare pe piață este un plan pe care organizațiile îl folosesc pentru a sublinia modul în care vor aduce pe piață un nou produs, serviciu sau model de afaceri. Această strategie este creată cu intenția de a obține un avantaj competitiv prin îmbunătățirea experienței pe care clienții o au în raport cu produsul / serviciul.

Beneficii

Realizând o astfel de planificare reduceți timpul de lansare pe piață, diminuați costurile asociate cu lansările de produse eșuate, creșteți capacitatea de adaptare la schimbare, gestionați provocările în materie de inovare, asigurând o experiență eficientă a clienților, conformitatea cu reglementările legale, evitând o abordare greșită și asigurându-vă că lansați un produs / serviciu de succes.

Cum se utilizează?

Cele mai bune strategii de intrare piață au în vedere integrarea a trei aspecte cheie:

  1. Clienți: o atenție deosebită trebuie acordată modului în care produsul satisface nevoile și dorințele clientului. Strategia ar trebui, totodată, să planifice modul de îmbunătățire a serviciilor pentru clienți. Cu cât experiența generală a clientului este mai bună, cu atât crește mai mult loialitatea acestuia față de brand, ceea ce va îmbunătăți performanța financiară a companiei.
  2. Companie: strategia trebuie creată având în vedere viziunea și misiunea organizației. Pentru a crea o strategie față de care angajații vor fi dedicați și motivați, aceasta trebuie să se alinieze cu valorile și cultura care i-au atras inițial către organizație.
  3. Concurența: organizația trebuie să înțeleagă produsele și serviciile companiilor concurente pentru a identifica poziția sa pe piață și modalitățile prin care să o îmbunătățească. Analizați atitudinea clienților cu privire la produsele din oferta curentă, ce caracteristici sunt dorite și cum sunt percepute în raport cu produsele competitorilor.
intrare pe piață, strategii de patrundere pe piata
Strategia de intrare pe piață

Realizarea strategiei de intrare pe piață implică parcurgerea pașilor de mai jos:

  1. Identificați cărui segment de piață îi este dedicat produsul / serviciul;
  2. Precizați prin ce se diferențiază produsul / serviciul. Aceste informații vor fi utilizate pentru a crea o propunere de valoare.
  3. Stabiliți strategia de preț. Acest pas depinde de tipul bunurilor oferite și de modelul de business al companiei.
  4. Alegeți modul de promovare și canalele de vânzare. Acest pas constă în stabilirea celor mai atrăgătoare mijloace de promovare din perspectiva clientului, a strategiilor de marketing considerate cele mai eficiente, precum și a canalelor de vânzare optime.

Alegerea unei strategia de promovare eficiente implică, de asemenea, segmentarea clienților țintă în funcție de reacția lor la un mesaj de promovare și de specificațiile dorite de aceștia în raport cu produsul sau serviciul promovat. Prin construirea segmentelor de clienți echipa de marketing poate crea o propunere de valoare care să rezoneze cu valorile clienților din grupul țintă. Când segmentați clienții țintă, luați în considerare următoarele:

  • În ce domeniu activează clientul?
  • Cât de mare este baza de clienți din acel segment?
  • Cum a reacționat clientul la o anumită strategie de promovare?
  • În ce regiune geografică se află clientul?
  • Cum va folosi clientul produsul sau serviciul?
  • Ce beneficii va avea clientul în urma achiziționării produsului sau serviciului oferit?
  • Ce informații trebuie să furnizeze compania clientului?
  • Cum va fi folosit produsul?
  • Cât de rentabilă va fi vânzarea către acest tip de clienți?

Echipele de marketing care doresc să dezvolte o strategie complexă pentru lansarea pe piață a unui produs / serviciu trebuie să analizeze relația produs-piață (ce problemă rezolvă produsul sau serviciul pentru clienți?), publicul țintă (cine ar beneficia cel mai mult în urma achiziționării produsului?), concurența și cererea (cine oferă deja un produs / serviciu similar?) și modul de distribuție (unde va fi vândut acest produs și prin intermediul cui?). Folosirea instrumentului va ajuta la înțelegerea mediului extern

În cele ce urmează veți putea aplica acest instrument pe specificul propriei companii. După salvarea rezultatului (intermediar sau final), acesta va fi trimis pe email persoanei care a completat, iar pentru utilizatorii logați acesta poate fi accesat într-un dashboard propriu, unde formularul poate fi ajustat și îmbunătățit in permanență.

Utilizați instrumentul

Loading

Strategii de intrare pe piață Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Amet commodo nulla facilisi nullam. Semper feugiat nibh sed pulvinar. Gravida in fermentum et sollicitudin ac. A erat nam at lectus urna duis convallis. Sem fringilla ut morbi tincidunt augue. Eget lorem dolor sed viverra ipsum nunc aliquet bibendum. Ipsum consequat nisl vel pretium lectus quam id leo in. Quis lectus nulla at volutpat diam ut venenatis tellus in. Id faucibus nisl tincidunt eget. Eget duis at tellus at urna condimentum. Id volutpat lacus laoreet non curabitur gravida arcu ac. Felis eget nunc lobortis mattis aliquam faucibus. Euismod elementum nisi quis eleifend. Adipiscing elit pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus. Vivamus at augue eget arcu dictum varius duis at. Ornare arcu dui vivamus arcu felis bibendum ut tristique et. Sed augue lacus viverra vitae congue eu consequat ac felis. Pulvinar sapien et ligula ullamcorper malesuada proin. Purus semper eget duis at. Volutpat odio facilisis mauris sit. Id diam maecenas ultricies mi eget mauris pharetra et ultrices. Ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit duis. Orci porta non pulvinar neque laoreet suspendisse interdum consectetur. Etiam sit amet nisl purus. Strategii de intrare pe piață externă, bariere de intrare pe piață Romania Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Amet commodo nulla facilisi nullam. Semper feugiat nibh sed pulvinar. Gravida in fermentum et sollicitudin ac. A erat nam at lectus urna duis convallis. Sem fringilla ut morbi tincidunt augue. Eget lorem dolor sed viverra ipsum nunc aliquet bibendum. Ipsum consequat nisl vel pretium lectus quam id leo in. Quis lectus nulla at volutpat diam ut venenatis tellus in. Id faucibus nisl tincidunt eget. Eget duis at tellus at urna condimentum. Id volutpat lacus laoreet non curabitur gravida arcu ac. Felis eget nunc lobortis mattis aliquam faucibus. Euismod elementum nisi quis eleifend. Adipiscing elit pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus. Vivamus at augue eget arcu dictum varius duis at. Ornare arcu dui vivamus arcu felis bibendum ut tristique et. Sed augue lacus viverra vitae congue eu consequat ac felis. Pulvinar sapien et ligula ullamcorper malesuada proin. Purus semper eget duis at. Volutpat odio facilisis mauris sit. Id diam maecenas ultricies mi eget mauris pharetra et ultrices. Ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit duis. Orci porta non pulvinar neque laoreet suspendisse interdum consectetur. Etiam sit amet nisl purus.

Cum poți crește vizibilitatea afacerii tale?

spot_img

Descoperă Management PRO!

Distribuie instrument!

spot_img

Descoperă alte instrumente

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!