35.2 C
București
luni, august 8, 2022

Ce este?

O declarație de misiune este cel mai important instrument pe care o organizație îl are pentru a comunica dezideratul său (ceea ce încearcă să creeze sau să realizeze) angajaților, clienților, acționarilor și publicului larg. Declarația de misiune este redată succint, în una sau două propoziții.

definirea misiunii companiei, misiunea companiei
Întrebări suport în formularea misiunii companiei

Beneficii

Declarația de misiune clarifică scopul și determină direcția. Este un instrument de ghidare pentru o multitudine de activități: de la recrutare la marketing. Declarația de misiune pot motiva angajații; ea nu numai că dictează și influențează modul în care organizațiile ar trebui să acționeze, ci și influențează puternic modul în care angajații își percep propriile roluri.

Misiunea este esențială în definirea identității organizației și ajută la modelarea eforturilor și a inițiativelor strategiceModul de formulare a misiunii transmite un mesaj puternic publicului larg. Într-una sau două propoziții, declarația de misiune rezumă esența organizației, prezintă valorile acesteia și ar trebui să determine auditoriul să dorească să afle mai multe despre companie sau să îi susțină demersurile.

Cum se utilizează?

Declarația de misiune este menită să reziste și să rămână relevantă și neschimbată pe măsură ce organizația evoluează. Ca atare, este esențial să alocați timp și să vă implicați în formularea declarației de misiune pentru a obține acceptul părților interesate (board, acționari) asupra formulării acesteia. 

Formularea misiunii începe cu identificarea valorilor după care se ghidează compania. O declarație de misiune constă de obicei în 1-2 propoziții și este adesea formulată pe baza răspunsului la următoarele întrebări: De ce a fost creată compania, ce urmărește și cum intenționează să-și atingă scopul? Cine sunt clienții? Ce oferă organizația / pentru ce dorește să devină cunoscută? Când (în ce interval de timp) își va atinge obiectivele?

În cele ce urmează veți putea aplica acest instrument pe specificul propriei companii. După salvarea rezultatului (intermediar sau final), acesta va fi trimis pe email persoanei care a completat, iar pentru utilizatorii logați acesta poate fi accesat într-un dashboard propriu, unde formularul poate fi ajustat și îmbunătățit in permanență.

Utilizați instrumentul

Loading

Cum poți crește vizibilitatea afacerii tale?

spot_img

Descoperă Management PRO!

Distribuie instrument!

spot_img

Descoperă alte instrumente

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!