Ce este?
Inovarea disruptivă este o formă de inovare care utilizează noi tehnologii sau modele de afaceri pentru a face un produs sau serviciu accesibil pieței, ținând cont de trei condiții pe care acestea trebui să le îndeplinească, respectiv să fie Dezirabil, Viabil și Fezabil.
Inovațiile disruptive sunt frecvente în companiile noi, antreprenoriale, predispuse la riscuri. Companiile consacrate sunt mai mult interesate să susțină inovații sustenabile în detrimentul unor produse sau servicii complet noi, care să canibalizeze oferta curentă. Crearea de inovări disruptive necesită resurse, deși aceste produse și servicii nu sunt, în general, profitabile încă de la început. În plus, este mai dificil să obțineți acordul board-ului într-un astfel de demers, deoarece acesta ar prefera să investească aceleași resurse în produse și servicii de ultimă generație care ar contribui la crearea unui avantaj competitiv.
Beneficii
Formularul permite evaluarea celor două dimensiuni disruptive a proiectelor de inovare facilitând procesul decizional. Acest instrument permite totodată organizației să își evalueze procesele și capacitatea de adaptare la piață, să își îmbunătățească procesele, serviciile și produsele facilitând înțelegerea mediului de business, inclusiv a poziției competitorilor din industrie. Conceptul de inovație disruptivă integrat în cultura organizațională ajută companiile să experimenteze o creștere accelerată, fiind mai predispuse să valorifice oportunitățile oferite de piață.
Utilizați instrumentul
În cele ce urmează veți putea aplica acest instrument pe specificul propriei companii. După salvarea rezultatului (intermediar sau final), acesta va fi trimis pe email persoanei care a completat, iar pentru utilizatorii logați acesta poate fi accesat într-un dashboard propriu, unde formularul poate fi ajustat și îmbunătățit in permanență.
Intrati in cont pentru a accesa continutul acestui instrument de management.
Daca nu aveti un cont, puteti crea rapid unul GRATUIT!